Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2009-01-01 22:08:13 följande:
    Butte- de gröna brallorna som Bia har i BT, är det dem där från Åhléns? Måste shoppa dem! Supersnygga!
    japp det är åhlens
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-01 22:12:35 följande:
    Hmm nu vet jag inte vilken hamn du pratar om?
    nä här sålde 86/92 slut snabbt
    jag köpte ett par i 98/104 också *bunkrar*
  • Buttelina
    Fiffa5 skrev 2009-01-01 22:16:30 följande:
    Ngn som vet på ett ungefär när lagersalgerna kommer vara? Småfolks o Molos
    april o juni ungefär
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-01 22:18:50 följande:
    Typiskt dig
    haha jaa
    Preggi skrev 2009-01-01 22:21:39 följande:
    Duntoffla- Jag har inte köpt nån av de senaste. Vet inte om jag hittat nåt jag direkt föll för.. Måste spana lite mer innan jag vet om jag gillar dom... Alla på jobbet har ledigt fredag och måndag utom vi på ekonomi. Vi får ta ut dom dagarna vid annat tillfället pga årsbokslutet... Nu vill jag ha mail ifrån Batinki! *otålig*
    man skulle inte få mail förrän imorgon vad beställde du?
  • Buttelina
    Nova76 skrev 2009-01-01 22:34:08 följande:
    jag gjorde en "fuling", hade lagt en massa saker i korgen för ca 2 timmar sen och sen testade jag med reakoden nu efter sista mailet och det gick igenom till 50% alltihop. Men fick sen mail att de annullerat ordern och att det inte kom att gälla allt. Skrev tillbaka och undrade om rean börjar 00.00 eller 08.30 imorgon på nätet men jag har inte fått svar. Tror nog jag struntar i det
    ähh sicket skit
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-01 22:39:49 följande:
    Det är meckigt i början men man lär sig. Det blev dessa två. Hoppas att skicket är bra nu bara. Småfolk brukar dock hålla sig fina. Den första bilden ser lite blek ut men jag hoppas på dålig kamera www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=...=www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=...=Den sista är lite ovanlig. Fulsnygg på ngt vis. Blir kul att se IRL
    åhh fina!!
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 22:48:25 följande:
    Hm, nu såg jag på Batinkis sida att Didrikson Aosta överdragsbyxorna jag beställde är helt bortplockade från sidan... tyckte det var konstigt att de sålde ut dem innan våren!? De kan ju inte ha sålt helt slut?Hoppas verkligen att jag får dem nu även om de upptäckt ett misstag!?
    ja finns de och de eg inte skulle varit med på rean så får du dom till reapris!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-01 22:51:56 följande:
    Ja, gillar lejonen massa. Den undre är jag mer osäker på men det visar sig väl Får jag nu bara mina två från Batinki och den borttappade från Cillen så har det blivit 3 T-shirts och 6 långärmade från Småfolk på bara ett par veckor Men sen är det STOPP!
    haha du är galen den nedersta med rådjur har jag i rosa/lila
  • Buttelina
    seadwarf skrev 2009-01-01 22:54:00 följande:
    Gokväll :)Är ju såå sugen på att åka ned till Hippo imorgon ;p.. min mamma hämtade Hampus idag o ska ha honom ett par dagar o hon bor ju i Södertälje (där Hippo ligger ;p).. men jag har verkligen inte råd nu.. *biter mig i fingrarna*... Jag åker nog ner på lördag, kanske kikar in där då iaf.. får se.. väntar hem ett par paket iaf... En av mina bästa vänner då vi var ýngre fick bebis igår!! Så mysigt .. En liten Jonathan blev det, fem timmar innan nya året .. hon hade bf 27 dec...
    duuu vilka läckra tuttar du har
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-01 22:53:25 följande:
    Jag har flera gånger kikat på den på Poppen då den varit på rea men aldig köpt. *korkat*Jag har inget mer från Molo jag vill ha i nuläget och har fått Småfolksfeber helt istället
    ja jag har oxå kollat på lila lejonen 100ggr men inte köpt. men jag fick tag i en ny och den är sååå fin
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 22:53:57 följande:
    Ja jag hoppas! Blir så otålig och ängslig av att måsta vänta så länge på bekräftelse. Förstår inte varför de måste gå igenom allt innan de skickar!? Det fortsätter ju bara komma in ordrar...
    ja jag är med oooootålig!! ja klumpigt att vänta
    seadwarf skrev 2009-01-01 22:54:00 följande:
    Gokväll :)Är ju såå sugen på att åka ned till Hippo imorgon ;p.. min mamma hämtade Hampus idag o ska ha honom ett par dagar o hon bor ju i Södertälje (där Hippo ligger ;p).. men jag har verkligen inte råd nu.. *biter mig i fingrarna*... Jag åker nog ner på lördag, kanske kikar in där då iaf.. får se.. väntar hem ett par paket iaf... En av mina bästa vänner då vi var ýngre fick bebis igår!! Så mysigt .. En liten Jonathan blev det, fem timmar innan nya året .. hon hade bf 27 dec...
    myyysigt med bebis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11