Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

tinkerbell74 skrev 2009-01-01 23:30:28 följande:
    Oj, ja det är inte kul när man känner att man går ner för mycket. Jag ammade ju fortfarande Julia när jag blev gravid med Alice och då hade hon ätit ner mig till 52 kg, och sen kräktes jag så mycket att jag var ner och vände på 50, jag är 170 lång. Nu efter två barn väger jag runt detsamma.Innan jag blev gravid vägde jag 56.
    tyst med er ni ger ju mig ångest
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-01 23:32:36 följande:
    Jag väger runt 70 så alla är inte så smala som de här ovan
    men du är ju smal oxå! fast 70 är inte såååå långt borta det SKA jag kunna uppnå till sommaren hoppas jag
    Smultronhjärta skrev 2009-01-01 23:32:40 följande:
    Bra gubbe du har Jag fick till många bra deals med gubben sådär innan bröllopet Om han vill ha en MILF så ska banne mig jag ha en HILF
    MILF? HILF?
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-01-01 23:36:53 följande:
    När jag och Fredrik träffades vägde jag 48. När Philippa föddes vägde jag 80. Slutade röka när jag blev gravid och ersatte ciggen med godis... Nu väger jag nånstans över 60.. Men jag är inte så lång jag heller... Skulle gärna gå ner minst 7kg..
    amen åhh du är ju säkert jääättefin!!
    seadwarf skrev 2009-01-01 23:36:54 följande:
    mm, då är nog du ganska mkt smalare än mig eftersom du är mkt längre.. men man tar väl igen sig så småningom.. Butte - ha inte ångest, alla är vi olika :)
    jo i och för sig men hmm lite ångest får man
    Smultronhjärta skrev 2009-01-01 23:37:10 följande:
    Förkortningar för Mother/Husband I Like To F**k
    ojdå haha Räcka ut tungan
  • Buttelina

måste berätta om min syrra... hon vägde över 120kg... idag väger hon 70

• Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 23:43:21 följande:
    Oj, det var strongt gjort!!!
    ja det var i och för sig genom en gastric by pass men hon har ändå fått kämpa. går på viktväktarna nu
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 23:45:06 följande:
    Jag tror att det är ganska vanligt att man har en vriden kroppsuppfattning. Det har jag iaf. Kan också se kort av mig själv och bli förvånad att jag ser så smal ut, för det är inte så jag känner mig.
    haha tvärtom här jag blir förvånad när jag ser foto på mig själv jävlar vad jag ser tjock ut
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 23:47:39 följande:
    same same but different!
    haha ja very different fast alltså jag mår inte alls dåligt över min vikt. jag står där jag står och min gubbe älskar mig så jag skiter i vilket men det hade varit skoj att väga lite mindre. jag älskade att vara gravid för det var en tid då jag verkligen var STOLT över min kropp
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-01-01 23:50:23 följande:
    Du ser inte det minsta tjock ut på bilderna jag sett på dig...
    jodå 80+ här
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 23:53:32 följande:
    Ja precis det är ju det fina när man lever tillsammans tycker jag... att man liksom förändras tillsammans och fortsätter älska varandra. Det är ju inte precis som att mannen är lika vältränad som när vi träffades. Småbarnslivet sliter på det bästa av sexpacken. (Jag var 20 och han 22 när vi träffades)
    ja gubben här ser ju inte heller ut som när vi träffades jag var bara 16 när vi blev ihop så man har ju förändrats en del
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-01-01 23:58:30 följande:
    jodå. Fortfrande 15kg+ sen innan Maia och de SKA bort! Här är verkligen alla sjukligt smala o snygga...tjejen som sitter bredvid mig just nu (Felipes kusin) är dessutom modell och henne träffar man varje dag då hon sover i rummet bredvid (bor hos Fs moster) så man blir väl påmind om hur en "perfekt" tjej ser ut. Men F har sett hur jag tittar o säger hela tiden att han inte vill att jag ska bli så där smal...men visst blir man avis ändå
    men du har väl inga 15+ heller!! du är ju hur fin som helst!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11