Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Förresten, jag söker en sovoverall till bebben att ha på dagis i strl 92 el 98. Vill helst ha en fodrad fleece overall, typ såna som lindex brukar ha men dom har väl bara till strl 86? Jag vill inte lägga pengar på en, den kan vara hur ful som helst bara den är skön. Hon ska endast ha den på dagis när hon sover.
    jag har kollat T men hittar ingeting.

det måste inte vara fleece men ingen stel och hård sak iaf

nån som har  tips?

• gosmamman
    Buttelina skrev 2008-10-29 20:55:53 följande:
    nä inte jag heller
    jo det är lite för dyrt, jag vill eg inte betala ett enda korvöre. Jag fick ärva en jättebra förra året som tom var rätt fin men det är bara stl 80 så den e förliten
  • gosmamman
    081016 1 skrev 2008-10-29 20:58:34 följande:
    Ja pimpla på ni Jag kör ju o ni vet ju hur farlig jag är på vägen när jag är NYKTER så då kan ni ju bara föreställa er hur jag skulle köra efter vindrickande Och denna blev nu miiiin www.tradera.com/auction/auction.aspx
    gratulerar, helt ok pris också
  • gosmamman
    loveliva skrev 2008-10-29 20:32:23 följande:
    Ser framemot denna spännande resa Stackars F, tur han slipper den värsta biten, mellan Köpenhamn och lagersalgen, där finns det risk för skarpa vänstersvängar
    gud så avis jag e på er
  • gosmamman

Gokväll på er, här kommer jag och ältar min resväg nu när det börjar dra ihop sig.

FL Lisa skrev 2008-10-27 20:06:36 följande:
    du kan ta pendeltåg mot västerhaningen eller södertälje och ska kliva av i älvsjö och tågen går OFTA
    Spelar det ingen roll om vi tar västerhaninge eller södertälje pendeln?

När man hoppar av i älvsjö, är det då gångsavständ till mässan eller måste man ta buss då?
  • gosmamman

Förresten, idag på fm ringde min bästaste vännina o berättade ett hon fött en flicka sen igår kväll. Jag blir sååå rörd och heeelt till mig *måste köpa pytte små suits*. Nån som vet några suits på rea? Hon gillar småfolk och retrostuk.

• gosmamman
    FL Lisa skrev 2008-10-30 20:29:57 följande:
    Nä det går bra med vilken som. och det är absolut gångavstånd till mässan sen...tar typ 1 minut att gå och det är väl skyltat. Du kan inte hamna fel Och små söta suits på rea kanske du kan hitta på mässan
    tack snälla du för all hjälp! tur att du sa det, då ska jag hålla mig tills imorgon. Det är ju faktiskt roligare att shoppa live....ibland iaf

Idag kom småfolk klänningen med grodor i lådan och ska jag vara helt rlig så har jag inte hunnit öppna paketet ännu Generad
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-10-30 20:36:01 följande:
    åhh skoj!! ett tips är småfolks ugglesuit.. rea på gucce
    sticker till gucce o kikar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11