Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Preggi skrev 2008-11-07 22:16:54 följande:
    jag är.... skynda dig.. Har paketet kommit?
    jag är också nyfiken
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-11-07 22:30:40 följande:
    Lycka till! Börja inte vela som jag gjorde.. Trots att jag hade bestämt mig...
    jag har bara 2 outfits som jag funderar på men jag är rätt säker på vilken jag ska ta.
    Det blir nog äpplena som dom hade när bebben hade sitt kalas. Annars blir det småfolksgrodor. Men eftersom bebben bara har tröjan så skulle hon behöva en brun velourkjol och det hinner jag nog inte få tag i.
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-11-07 22:36:23 följande:
    Vad skönt att du bara har 2 att välja melllan. Jag valde mellan 100 känns det som.. Jag ska se om tjejerna vill samarbeta så att jag kanske får till en syskonbild här hemma imorgon.. F är på krogen så han lär ju sova halva dagen...
    jag hade 3 från början men en av dom "sågade" jag ganska snabbt. men visst får man sina olika visioner ibland, men jag håller mig till mina 2 favvisar
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-11-07 22:41:38 följande:
    Klart man få ändra sig.. Jag har gjort massor av inköp jag inte är så nöjd med.. Måste nog snart ta en rensning och sälja på T..
    säg till när du gjort det så kan jag hålla koll om jag e sugen på ngt, jag har också en del jag borde sälja som storasyster växtr ur men det är minst 1-1,5 år kvar tills bebben växt i.

Det är väl fördelen med dina tjejjer, dom kan ärva dirket
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-11-07 22:54:34 följande:
    Ja, det är rätt skönt. Det skiljer bara en strl mellan dom och vissa kläder kan de dela på.. Får se när jag orkar göra det. Jag har ju som sagt lite svårt att slita mig ifrån alla fina käder...
    tihi, ja vissa godbitar har man svårt att släppa, men om dom inte används så så är det bättre att dom får gå vidare så kan man köpa lite annat fint
  • gosmamman

Jen80- Shit pommes vad massa fint du köpt, jag blir så avis så jag nästan grinar när jag ser at ni hittat kossor och kaniner med rosa bubbel ärmar

• gosmamman
    trunken81 skrev 2008-11-07 22:54:51 följande:
    åhh vad mycket söta bilder i BT. Massa fina molosar!Är det några som ska åka imorgon?
    hur många dagar är eg molos lagersalg? jag tycker ni åkt i 3-4 dagar nu? är det lika välfyllt varje dag?
  • gosmamman
    Stormis skrev 2008-11-07 22:57:44 följande:
    Öh, var jag och Jen där samma dag? JaKom vi dit samtigt? JaLetade vi samma stl? JaHon tog alal mina kaniner!!! Här klagara jag gärnet så kommer hennes bilder som bara sprutar ut kaniner. Fuskigt...Plingar fortfarande för om någon hittar en kaninöverdel i stl 74/80/86 imorgon så får ni gärna köpa dem åt mig. Kostar ju bara 75, det har ni väl över...
    AHA! Då plingar jag efter en kossa
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-11-07 23:00:03 följande:
    Visst är det så men om dom inte är urväxta så kan jag ju ångra mig tänker jag.. Men jag måste skärpa mig.. Snart måste jag nog ha ett shopp-stopp.. Det har visst råkat bli lite mkt på sista tiden..
    Näpp, har du inte använt dom hittils så kommer du nog inte ångra dig heller.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11