Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nej nej lilla jag är härSkrattande

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    081016 1 skrev 2008-11-06 11:14:28 följande:
    jag ska hojta Lär köpa på mig alldeles för mycket Har inte bestämt mig hur mycket jag ska ha med mig själv men har ca. 4500 åt andra...är lite orolig att stå där med en massa dansk kosing till övers sen men om man växlar på forex så får man väl växla tillbaka kostnadsfritt va?
    jaap det får man om du sparar kvittot och visar det  
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

någon som vet villka webbshoppar som tar in småfolk vinterkollektion så man kan hålla lite span Flört åå igår köpte jag världens sötaste suit ifrån ej silke lej militär grän med en röd uggla på ryggen sååå gullig

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-06 12:31:44 följande:
    det gör nog dom flesta
    då ska jag spana på lite då
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Åååå så mycket fint i bt

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

heej heej massor av fina molosar i BT ser jag så avis men till våren åker jag med då lilleman är större.Skrattande Ser att det pratas förlossningar här är en till som tokplanerade pakade väskor & nojade över villken personal jag skulle få...när det väl bar av tog det nio minuter inne på förlossningen och jag hann inte ens se personalen eller villket rum jag hamnade i så mycket för den planeringen...Flört 

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 18:24:33 följande:
    ja nu va du dum!!! jag har åxå massa pengar kvar å ändå har jag köpt två av tex lammen i suit och de va nåt annat åxå *dåligt rensat*
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 18:24:33 följande:
    ja nu va du dum!!! jag har åxå massa pengar kvar å ändå har jag köpt två av tex lammen i suit och de va nåt annat åxå *dåligt rensat*
    hehe bättre en för mycket än en för lite Skrattande
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

ååå nu längtar jag till våren....när brukar det vara på våren då? har småfolk då med?

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2008-11-08 18:45:24 följande:
    I våras var det sista maj/första juni..Småfolk har en på våren oxå! Så det är bara att börja spara pengar
     & RååSa BuBBlan

okej då kan man ju sikta in sig på maj juni någon gång
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 18:50:39 följande:
    å va bra! för nu har Bubblan strax över 50 stycken   då e de alltså alldeles lagom då rå?
    då slipper hon gå naken ju Flört
    Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11