Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

puffar lite för min fråga OTT var är det nånstans?

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-12 20:52:51 följande:
    melizza one two ten är ingen butik utan typ huvudlagret för molo mm. de finns bara i sthlm och malmö jag vet  jag blev såååå chockad när jag såg det
    haha ja det är väl bara att tacka och buga men en sån suit ligger väl på runt 375 nu eller hur
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

näää nu kallar persbrantSkrattande

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2008-11-12 22:29:34 följande:
    Vem sökte de rosa molobyxorna med grå prickar och långa muddar??De finns på annacill....
    inte jag som fråga men jag letar med hmm dom hade ju bara 116 grr jag tror det blir tokstort vi har ju 110 och dom är stooora
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2008-11-12 22:46:57 följande:
    Aha! Det var ju trist. Fina är de iaf.
    aaa funder på dom med älgtröjan till men man kan kanske köpa 116 och ge i julklapp
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-12 22:49:45 följande:
    vilken strl har hon nu?
    104 eller 110 beror lite på märket så 116 i byxor blir stoooort tror jag då med vi har dom grå och dom orange/lila med hög mudd i 110 och dom är förstora men dom fanns inte i mindre...gaaa mamma vill ju ha prickbyxor
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2008-11-12 22:52:08 följande:
    Det är väl en bra idé?
    aaa tror det får bli så hon har verkligen kommit in i älskar kläder fasen...så paket med kläder är välkomna nu...dock var hon och morbrorn och köpte förtidig födelsdags present idag som jag sedan satt itvå timmar och knåpade ihopa playmobil är verkligen inget för amatörer men dottern lekte glatt sen Skrattande
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

då var det beställt blev prickbyxor och älg tröja med prickar

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    GROD PRINSARNA skrev 2008-11-12 23:05:44 följande:
    se det positivt... var tredje månad får man byta storleken på barnens kläder så ni är strax i den storleken ska ni se
    aaa det går väl ingen nöd på damen direkt heller just nu kör hon med kommentaren "mamma köpa ny" så fort hon eller lillebror skitar ner kläderna Flört
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    GROD PRINSARNA skrev 2008-11-12 23:10:24 följande:
    hahaha du har skadat dina ungar för livet!!
    hahaha förmodligen Skrattande
    Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11