Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

melizza skrev 2008-11-19 13:54:16 följande:
    eleraff.se har
    inte de nya tunna - jag trodde ni menade de med fleece-foder i

de nyare tunna hade jag jackor i till tjejerna - det går inte på mina barn tyvärr......
  • kristinah
    Zvartaliljan skrev 2008-11-19 14:10:01 följande:
    strl.92 och då har hon dessutom extra fleeceoverall under+fleecefodret i! Och hängslena är åtdragna några centimeter
    tack - slog till på ett par var  av de höga (ett par 98 och ett par 104) + ett par midjebyxor strl 110

sen blev det 4 elmerelefant-glas och med frakt och alles hamnade det på en 1000-lapp

heeeeelt ok

hoppas de kommer SNART!!!!
    tusen tack för hjälpen!
  • kristinah
    Zvartaliljan skrev 2008-11-19 14:33:23 följande:
    Absolut bra pris De regnkläderna brukar gå HÖGT på tradera.Jag beställde en torsdag sist och på måndagen hade jag kläderna, snabbt från england tycker jag Så du har kanske t.o.m paketet på fredag, senast måndag skulle jag tro.
    fast våra kläder hinner aldrig ut på tradera längre - de slits ut här hemma tyvärr....förhoppningsvis kan de ärvas en gång iaf.

jag är supernöjd!!!!!
  • kristinah

fasen...nu blev jag shoppingsugen

måste hålla i penningarna nu inte handla massa saker inte handla massa saker inte handla på julkalender!!!!!!!!!!

• kristinah

hjälp!!

fick just ett samtal från England - plötsligt fick man ställa om till Engelska...det var mina katvig-regnbralls som itne fanns kvar i de storlekarna jag beställt....så nu får vi se om jag hinner få dem till början av nästa vecka eller inte....

• kristinah

nu är jag på jakt efter de randiga katvigtightsen i puderrosa/orange

nån som vet om de finns nånstans på nätet?

• kristinah

vad är det för bralls o BT med röd blixt på bakfickan?

och så lillronya - nu ska vi hjälpa dig att styra upp din soffa så du slipper ursäkta dig än en gång för den.
     Vad är du ute efter?

klassiskt?
    färgglatt?
    modernt?

så ska vi nog rota fram lite tygförslag

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11