Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-12-03 00:53:24 följande:
    finns både med och utan luva
    asch då

då får jag leta vidare

men imorrn tror jag - för nu vill jag sova

gonatt!
  • kristinah
    Tjejtriss skrev 2008-12-03 07:39:58 följande:
    Den där är vi några som reklamerat pga att kantbanden blivit missfärgade, hoppas du slipper det problemet för den är fiiiiin.
    näe - jaja, bra att veta när jag åker och hämtar overallen idag...då ska jag se om jag kanske byter mot något annat istället då....
  • kristinah

så - nu letar jag vantfleece från molo strl 104 eller 116 - gärna på nåt erbjudande...nån med tips?

• kristinah
    Tjollabolla skrev 2008-12-03 12:21:23 följande:
    Åh det gjorde alltid min mormor med. Hon gjorde alltid pepparkakshus, riktigt stora som inte finns att köpa i affärer. Hon gjorde säkert 100 stycken varje år för hela byn ville köpa. ÅÅÅ vad jag saknar henne nu i jultider, det är inte samma sak att baka utan henne liksom
    100stycken?!?!!!!

när började hon då? i oktober?

jisses, vilket heltidjobb......
  • kristinah

asch nu har jag hittat det jag TROR jag vill ha - men är det dåligt med ca 450:- för en vantfleece? - borde jag vänta och se om jag får bättre erbjudanden i nån adventskalender?

• kristinah

fasiken alltså

då har jag beställt mer ändå fast jag inte skulle

kunde inte låta bli - så nu har bebisen en superrosa overall till nästa vinter (oavsett omd et är en kille eller tjej ska h*n få ha den för den var nåt alldeles fantastiskt fin) + ett par varsina vantar till tjejerna

nog borde väl mini a ture hålla måttet?

• kristinah

ja och ½-priset var för bra för att motstå...stod och höll i molo-overallen på gucce idag men den fick hänga kvar......

• kristinah
    Smultronhjärta skrev 2008-12-03 15:15:49 följande:
    Jättefina kort på söta tjejer
    tack

tog närmare 100 bilder och dessa tre var de enda som var rätt så ok inte lätt

lägg märke till den fina morotsjuice-mustaschen på äldsta tjejen som matchar klänningarna, upptäckte vi efter korten tagits...orkade inte ta om
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11