Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 12:15:26 följande:
    Å den turkosa e ju superfin!! Skulle bli kanon i Liams rum ju
    Ah, visst skulle den?

Har iof kikat på en grön på Ikea som också e fin, men Pappelina mattan är nog lite praktiskare i ett barnrum.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 12:19:36 följande:
    Håller på o grejar med nerde hallen lite.. Ska bli spel/tv rum där Har målat taket o grundat väggarna nu, ska byta alla dörrar, golv, lister o foder o sen tapetsera, sen ska de köpas tv, Nintendo Wii, sittkuddar, belysning o en tjusig matta Funderar på en med stars.. antingen guld eller svart.. men undrans om 3,5 m räcker verkligen där nere
    Ååååh, låter som ett kanoners rum ju
    Den svarta e himlans fin, vi har 2 st
  • ängeln83

Nu jädrans ska jag köpa body, hade ju inte tänkt flera men Liam springer o drar ner byxa/blöja typ heeeela tiden.
    Nån med tips på body o köpa? Storlek 92.

• ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 12:25:25 följande:
    Ja den svarta e skitsnygg rent ut sagt!De kommer bli vita tapeter (eller väldans ljusa) vita dörrar, halvljust golv, vita möbler, orange/beige/svarta detaljer..  Ska man då ta svart eller guld i mattan? Hm... ?
    Jag skulle nog kört på svart matta, den funkar ju vilka färger man än har.
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 12:26:31 följande:
    Å jag tycker du ska köpa Molos turkos/lila randiga!! Sååååå fina färger!!
    Ah den e ju fin, haru några tips på byssor till den?
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2008-10-28 12:26:37 följande:
    Alltså VEM var det som tipsade om BABBLARNA? Svea skall konstant titta på dem nu och säger baba och då är det bara att lyda.
    Ha ha, Liam äääääälskar också babblarna
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-10-28 12:29:24 följande:
    stjärnbyxorna!!
    Fast jag gillar inte Molos bralls på Liam, dom blir alltid knickers Fundersam
  • ängeln83

Kom på att jag hade en del o fixa medans Liam sover, duscha, måla garderobsdörrar o sy lite gardiner, o nu är det klart

E jädrans så shopping sugen men jag hittar absolut ingenting, fattar inte vad som hänt med mej, vill ha nyheter NU!

• ängeln83
    Buttelina skrev 2008-10-28 13:50:01 följande:
    åhh hittar du inget? jag hittar massor köp en suit lite mer katvig? nån body som du behövde? jag rösat på cirkusbodyn!
    Nääää ingenting Gråter
    Tror jag har det mesta jag vill ha i Katvig, har ju turkos/blå leggings på väg hem, möjligtvis den blå/röda tröjan.

Mm, fast cikus har vi ju i tröja.
  • ängeln83

Nu har jag skrivit upp allt som behövs till vårt nya badrum, jäääädrans så dyrt det blir bara med möbler o porslinet.
    Sitter o ska välja WC, men hur sjutton ska man kunna välja? Alla är ju lixom skit fula, det finns ju för sjutton ingen toa som är fin...gu vilken hemsk sak det egentligen är när man tänker på det.

• ängeln83

Buttelina

Vet du vart den finns i 92?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11