Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Godkväll girls.

Har varit iväg en runda, o jädrans va kallt det är ute nu, 3 minus, o inatt/imorgon skulle det tydligen komma snö så sambon är ute o byter däck på bilarna nu.

O hur är det nu igen, man brukar få status mail från Matador när paketet är skickat va?

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 19:38:27 följande:
    Jupp! de brukar jag få iallafall..
    Har för mej att jag fick det när jag beställde lurvarna, då skickades det nog inte idag då
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-10-29 19:38:35 följande:
    jag fick inget mail från matador. vad har du beställt??? vad myyysigt med snööö!
    Inte? Då håller jag tummarna att dom skickade idag då.
    Jag beställde Molo lila/turkos randig body, Molo bokstavs suit o Katvig strumps.

Aaah, nu längtar man verkligen efter snön, det är ju så jädrans mörkt ute nu.
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 19:37:56 följande:
    oki.. e de så på alla banker?  vet du?
    Jag har Handelsbanken o dom tar ingen avgift iaf.
  • ängeln83
    J esssica skrev 2008-10-29 19:41:44 följande:
    Ängeln: vad synd att du inte kunde följa med på salgen på lördagen
    Ah, fast jag är inte hundra säker än, hittar jag bara barnvakt så kan jag åka.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-10-29 19:42:07 följande:
    ahh fiina inköp!!! bokstavssuiten är ju liam så det skriker om det!
    Ah, känner mej ganska nöjd faktiskt Liam har ju börjat klä av sej hela tiden så nu får det bli bodys o suits igen
    O bokstavssuiten blev jag helt kär i när jag såg rååååsa bubblans bild.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-10-29 19:42:58 följande:
    hmm jag har också handelsbanken... jag ringde dom för ca 5 veckor sen och pratade om detta... de sa att de tar 50kr från summan som sätts in??
    Skumt.
    Det var ju en ifrån Spanien som vann en av mina auktioner för ett tag sen o då drogs inga pengar från mitt konto.
  • ängeln83
    J esssica skrev 2008-10-29 19:43:24 följande:
    kan du inte ta med Liam då? Var ju några andra här i tråden som skulle ta med sina.
    Hum...alltså jag vet inte, han är ju inte super förtjust i o gå i affärer direkt. O det känns lite jobbigt att hålla koll på honom o Molo samtidigt lixom. Hade ju varit en annan sak om man fick ha med sej vagn.
  • ängeln83
    hallonmumrik skrev 2008-10-29 19:44:05 följande:
    aha, oki ja har läst en del om de där lagersalg. Fan att man inte bor neråt landet då, skulle lätt åka om ja kunde o de va värt det.Allvarligt, jag skulle nog kunna shoppa ihjäl mig på barnkläder om jag bara släppte lös. Men jag köper också rätt mycket på rea, då får man lite mer för pengarna känns det som :)Säljer ni det vidare sen på tradera eller hur gör ni? känns lite surt att ge bort alla kläder också när man vet hur mycket pengar de kostat i inköp.
    Jag säljer det mesta vidare på Tradera, man får ju igen en hel del av pengarna då, på så vis tycker jag nästan att det blir billigare att köpa dom här märkena mot att köpa i vanliga affärer, för dom kläderna får man ju knappt ingenting för.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-10-29 19:44:56 följande:
    ja lillebror gick i blöja/tröja idag och helt plötsligt hade han plockat fram snorren och pinkat på golvet

Sötnosen då
    Så gjorde Liam igår, o han tyckte det var hysteriskt kul.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11