Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nikki2006 skrev 2008-10-28 10:24:03 följande:
    Har inte så mycket pengar just nu men du får gärna rapportera priser på molo och nova star så kanske man kan slå till en annan gång eller ta sig dit Gulliga du som tänker på migVad är du ute efter???
    lite NS i alla fall...sen kan det nog slinka ner något litet från molo också om jag hittar nåt skoj. sen är jag lite nyfiken på gangstar också
  • FL Lisa

haha...här behövde man bara skumma igenom senaste inläggen för att se vad som är på gång

Låter jätteskoj med mera salg..attans att man ska bo så långt bort. Får nog snällt hoppa över denna salgen

butte - så bra att byxorna kommit fram. Jag har dock inte fått någon body än. Hoppas på att den kommer idag...min brevbärare är seg och har inte kommit än.

• FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-10-29 13:52:36 följande:
    Ja, bild i BT. Den ena är yttepytte mer tvättluddig än den andra men den tar jag.
    nu såg jag då var det ju ett riktigt bra pris på dom
    Jag håller dock ännu på att krångla med att få tag på byxorna. men det ska förhoppningsvis lösa sig under dagen.
    Snygg suit till N också

Någon som vet något ställe där man kan beställa fleecefodrade regnbyxor...helst inte tokigt dyra. Behöver inte vara danskt.  Det börjar bli kallt här nu och Alvin hatar verkligen att klä på sig så jag inser att jag behöver få det till så få lager som möjligt annars blir jag galen innan vi tagit oss ut
  • FL Lisa
    Smultronhjärta skrev 2008-10-29 14:03:31 följande:
    Lindex har och även HM har ngn variant av fodrade överdragsbyxor
    tack. får kanske ge mig in i dom affärerna senare idag och se vad jag kan fynda. tycker dom att dom brukar vara rätt dyra för att vara lindex.
    Duntoffla skrev 2008-10-29 14:04:22 följande:
    Hoppas du får tag på dem. Pippilotta har nog regnbyxor. Eller dessa lila?www.tradera.com/FODRADE_REGNBYXOR_43_REGNVANT...inte min annons!

Snygga. Jag gillar ju dessutom lila. Dock känns det som att 92 kan bli för stort än. A har 86 i sina galonisar och dom är stoooora. Får kanske spana vidare på T...man kan ju hitta något annat skoj

Vad har du på N när ni är ute och busar nu?

• FL Lisa
    Smultronhjärta skrev 2008-10-29 14:15:54 följande:
    FL Lisa: Ja framförallt Fix är dyra på Lindex..Bamse kan va lite dyra men deras Outdoor kollektion är prisvärd
    okej. tack för tips. ska känna och klämma på såna nästa gång jag är in på lindex
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-10-29 14:28:10 följande:
    Ja, de kanske blir väl stora. Jag har oftast på Noel hans Nanook överdragsbyxor samt en fleecejacka av samma märke och ex MAT-anoraken över det. Ibland har jag Lindex regnbyxor om det regnar medan vi är ute. Men Nanooken sitter helt klart bäst. Än så länge har jag inte haft mer än vanliga byxor under men jag antar att jag snart måste börja med typ underställ plus några andra byxor. Noel är ju en liten kamin och verkar sällan frysa. Jag har en underställströja från Nanook sen att ha i vinter.
    ja jag har ju ett par överdragsbyxor från pop till alvin och har hittills bara haft vanliga byxor under dom men imorse när vi var ute så var det frost på marken och alvin satt en del på backen så när vi kom in så hade han kalla ben. Kändes som att det hade varit bra med ett lager till då.
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-10-29 14:35:57 följande:
    Mamma köpte förra Nanook-utförsäljningen 2 par fleecebyxor som hade varit prefa nu men tyvärr användes de inte och nu har jag sålt dem för att de blev för små. Man kanske ska kolla efter såna igen?  Kan ju gärna vara lite billigare också.
    ja lite billigare är ju aldrig fel
    Fungerar säkert jättebra med fleecebyxor under överdragsbyxorna. Var bara jag som kände mig lat och inte orkade med ett lager till att dra på. Men kanske att jag skulle vara lite ekonomisk och inhandla ett par tunna fleecebyxor istället för fleecefodrade regnbyxor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11