Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Nu måste ni sluta prata om småfolks hoodtröja innan jag beställer en sån. Jag är såååå sugen. Vill ha både en grön och en turkos. Som tur för mig så är det gröna inte helt lätt att få tag på. Det värsta är att jag stod och höll i den gröna på SoCutes rea för någon månad sedan men jag la tillbaka den. Hur dum får man vara?

• FL Lisa
    Buttelina skrev 2008-10-30 13:57:29 följande:
    haha, ja hur dum får man vara jag har den gröna lila och turkosa. TOKSNYGGA! älskar dom
    japp toksnygga är dom. Jag är mer bara fundersam över när Alvin ska använda dom. Han är varm som en kamin så det känns som att han inte kommer kunna ha dom inomhus...men ute till våren kanske.
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-10-30 13:58:37 följande:
    Ja, det var ju urdumt ju! Hade inte LLM den? Och Poppilopp? Fast kanske inte i rätt storlek...
    vilken storlek tog du till N? Jag hoppas att jag ska råka snubbla över en sån i rätt storlek på mässa eller outlet i helgen.
  • FL Lisa
    081016 1 skrev 2008-10-30 14:05:20 följande:
    DET SNÖAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!
    åh vad härligt med snö! Jag hoppas det kommer lite snö här också snart. Just nu vräker regnet ner.
    Duntoffla skrev 2008-10-30 14:08:29 följande:
    Jag tog 86/92 och den sitter så här
    åh vad fin! Nu inser jag ju genast att jag måste ha en sån.
  • FL Lisa
    melizza skrev 2008-10-30 14:20:41 följande:
    jag håller med varje gång man ser nåt där så letar man och när man hittar så är det nästan omöjligt att inte köpa
    det värsta är ändå när man ser något som man bara MÅSTE ha och så är det från en gammal kollektion så då får man leta med ljus och lykta land och rike runt innan man finner den.

Förresten butte måste tacka om tipset om Miloii och cirkusbyxorna. Jag ringde dit och hon skulle skicka dom. Dock lät hon jätteförvånad när jag frågade om hon kunde skicka...och sen visste hon inte hur hon skulle lösa betalning så det fick jag svara på men jättesnälla och söta verkar dom vara i den butiken
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11