• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

loveliva skrev 2008-10-31 18:17:54 följande:
    Jag köpte 68/74 Kan prova dem nu på en gång om du vill ??? Ska ändå ta på jamas
    Ja tack ! Men 56/62 är precis nu i hennes Katvig strumpbyxor och 68/74 är lite lite stora. Känns knäppt att köpa 56/62 då... Åh, så tråkigt när jag ändå tänkte beställa dem och så nu var de nedsatta på Funkybaby.
  • Jen80
    loveliva skrev 2008-10-31 18:27:24 följande:
    68/74 är ganska stora kanske är ca 5 cm för långa, men det gör ju inget iom den braiga resåren i benslutet. Hade nog inte köpt mindre, men hon skulle absolut kunna ha 56/62. Svårt det där....
    Åh, så surt ! Ja, jag vill nog hellre ha den större storleken så hon kan ha dem ett tag. Äh, får väl hoppa över det. Nån som sett dem i nån annan shop? Fraktfritt ...
  • Jen80

Så vad har hänt här idag. Kanske kikar lite bakåt om en stund, så jag inte missar alltför viktiga saker ...

• Jen80

Snacka om att jag dödade tråden . Håller alla på med läggningar, middagar och allt sånt !? Mina ungar är i säng nu så det är lugn och skönt här hemma. Sambon kom hem igår så nu ska jag få honom att titta på Idol... eller inte . Jag ska iaf kolla sen !

• Jen80
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 19:15:24 följande:
    fick du min inbox tidigare?
    Japp . Jag återkommer i början av veckan...
  • Jen80
    Plummy skrev 2008-10-31 19:45:09 följande:
    Hej på er alla!Lugnt här ikväll.. jag kikar på nedsatt Katvig på Funkybaby..Jen, hittade du nå't till mig idag? Annars beställer jag från funky
    Hej hej! En suit ligger här och väntar .. inboxar dig snart!
  • Jen80
    Plummy skrev 2008-10-31 19:57:41 följande:
    www.funkybaby.se/katvig-strumpbyxa-blagron-p-...Är dessa små eller stora i strl.?
    Ava har stl 68/74 och de är lite stora på henne, så jag tycker väl att de är ganska så normala. Stl 74 är ju lite stort på henne nu och 68 precis lagom... Men visst, hon kan ff ha 56/62 i dem också. De sitter precis nu, så kanske lite stora.

Har ju shoppat lite idag. Inte så roliga grejer dock. Fula mockasiner till alla barnen, röda ullstrumpor till Ilon på Pop och sen råsa/blå strumpbyxor till Ava för att matcha hennes klänning i samma färg. Klänningen är i stl 80 och strumpbyxorna 56/62 . Fanns bara den storleken och den säsongen var de ju gigantiska så de borde nog funka *hoppas*. Sen blev det lite till mig . En lila långärmad tröja och en svart, kortärmad polo i lite stickat tyg med fina små puffärmar. Tänkt att ha den lila tröjan under. Blev jättefint ! Kul att handla till sig själv. Sen blev det en grå kofta till mig.
  • Jen80
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 20:17:49 följande:
    Jen--- superfina bilder på barnen dina!!! fastnade för den sista   sååå mysig!!
    Haha, var det den med Liams fina frisyr ?! Ja, han är så mysig mot Ava. Får se när hon börjar tröttna, men nu för tiden skiner hon som en sol direkt hon får uppmärksamhet från bröderna - vilket är väldigt ofta .
    loveliva skrev 2008-10-31 20:23:46 följande:
    god kväll nu är barnen nattade & gubben mätt Jen- Jätte fina bilder på dina söta barn
    Tack
    Plummy skrev 2008-10-31 20:15:01 följande:
    Åh.. lovely!Jag för över pengar imorgon, min familj ropar på mig från soffan Tack såå mycket!
    Det är ingen brådska. För över när du har tid - och pengar .
  • Jen80
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 20:34:33 följande:
    Jen--- ja dom ser sååå gosiga ut  samma här ang syskonkärleken.. Ida blir helt lyrisk när dom stora barnen ger uppmärksamhet, å favoriten just nu är när man får följa med in på deras rum.. med STÄNGD dörr   då e de superspännande!!Fina barn du har!! en sån härlig "klump" sötisar
    Åh, va gullig du är Kyss. Jag är så fjantig (skyller på amning eller nåt), men jag blir alldeles tårögd när nån säger nåt så fint om mina barn. Som när vi hade Avas dop så sa min faster att vi har såå himla fina pojkar och blabla... Man hörde att hon verkligen menade det (vi träffas inte så ofta) och jag höll nästan på att börja gråta haha. Superfjantig är jag ! Betyder så mycket att höra sånt .
  • Jen80

Äh, nu blev det ett par grön/blå strumpbyxor från Funkybaby till Ava. Kan vara fint att bryta av allt rosa och rött som hon har. Fint till Kik kids enfärgade klänningar .

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11