• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Plummy skrev 2008-11-05 18:42:40 följande:
    www.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx?id=1775 Vad tycker ni om denna? God kväll förresten! Inväntar besked från mitt molo sändebud nu
    Åh, va fin !
    Spännande att se vad det blir för Molosar !! Jag väntar lite Katvig och Molo ikväll och mer Molo på lördag. Så roligt! Hade ju gärna åkt och shoppat själv, men men... snällt att folk vill handla åt en iaf . sååå tacksam!
    081016 1 skrev 2008-11-05 18:42:32 följande:
    Godkväll! Äntligen lite tid vid datorn. Har föreläsning hela veckan från 9-16.30 så mitt huvud är helt slut Äntligen har min Ida.T-beställning kommit!! den jag gjorde för över en månad sen!! (23/9) Vad tycker ni?? Ska jag behöva köpa allt på listan? Där är ju t.ex de tunna mössorna med...vad f*n ska jag med dom till nu?? O fleecejackan liksom...har ju hunnit köpa flera stycken andra istället!! La däremot en fiin OT beställning från Svea Star idag
    Fick fina byxorna idag. Tack !!
  • Jen80
    nikki2006 skrev 2008-11-05 18:44:00 följande:
    Jag kommer åka imorgon, har äntligen fixat barnvakt i sista sekunden. Lite stressad, hade ju inte räknat med att följa med så jag har ju inte packat nåt eller förberett nåt HJÄLP
    Åh, va spännande!!!! Lyllos dej !
  • Jen80
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 19:22:50 följande:
    Å den är sisådär ca 6000 dkk lång
    !!

Åh, va mycket fint Butte!! Jag vill också välja och vraka bland massa Molosar juuuue !!!
  • Jen80

Preggi: Åh tack snälla söta du !! Velourklännigen är ju helt underbar och sen med lila/röda leggings. Mmmm, så nöjd !!!

• Jen80

Åh va kul att shoppa massa molosar !!!

Preggi: Vad är det för färger på ränderna på blomtröjan? Trodde de skulle vara lila/vita eller brukar de inte vara det? Spelar ingen roll alls, utan blev bara osäker på vad det är för färger...

• Jen80

Men åh, nu blir jag sugen på meeer Molo! Jobbigt det här ... Knäppa jag minskade min köpsumma... hur korkat var det ?!?!

• Jen80
    Smultronhjärta skrev 2008-11-05 21:13:09 följande:
    Japp, jag köpte en sådan Godkväll förresten
    Med rosa kanter??
  • Jen80
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 21:01:45 följande:
    Nä, ska nog sätta mig med min megalista o göra den ännu mer MEGA Molo Molo Molo.. Å massa mera Molo Cu..
    Vågar knappt fråga hur mycket du har växlat !??! Ser fram emot dina bilder sen. Kommer fylla en hel sida i BT . Toker!!
  • Jen80
    Smultronhjärta skrev 2008-11-05 21:21:04 följande:
    Jag såg inga kossor med rosa kantband..Sen köpte jag massa massa suits, jag som inte skulle ha några köpte till slut nästan enbart suits Men det fanns många 92:or så jag blev tvungen liksom Lamm,uttrar,kaniner,gitarrer,massa ränder och en med stars..Köpte en vinteroverall, en flecceoverall, en anorak och lite till.. Och 3 suits till Plummy oxå
    BILDER!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11