-
instämmer, håller tummarna för att ni andra klarar er och att L blir pigg snabbtloveliva skrev 2008-11-02 19:34:26 följande:Usssh fy vad jobbigt med sjuka barn Hoppas Liam kryar på sig snabbt & att Ilon & Ava inte blir smittade.STOR KRAYPÅDIGKRAM till Liam Hoppas det löser sig med läkarbesöket på något vis. Hade jag bott närmare dig hade jag absolut hjälpt dig
-
Hmm, har inga röda men svamparna e liksom lite orangeröda så jag tror det blr svårt att hitta rätt nyans.SmillaMilla skrev 2008-11-02 19:47:42 följande:Jag tycker den är superfin! Ser inte alls ut som nattlinne! Passar ju superfint till t ex bruna leggins som du sa men även röda.Fint namne bebisen skall få!!!
Jag tycker också smilla är fint, tror jag har det på nån av mina tösers gamla "förslagslista" medans de låg i magen. -
Dunis- Jag sätter inte saxen i en småfolksklänning, den e alldeles för dyrbar för mig och så tror jag man får dåligt betalt på T sen om man kortat den själv.
Isf får den vara lång ett tag för hon växer ju som tur är -
ja men jag har ingen symaskin, jag brukar låna min mammas men den krånglar så himmla mycket så den vågar jag inte anv förrens hon haft den på service, men jag kanske kan skicka den till diglillronya skrev 2008-11-02 19:59:07 följande:Men du vik och sy. Det har gjort på flera stycken me&iklänningar. För de har en tendens att vara långa.Syns inte sen när man tar bort sömmen och viker ner igen.HAr även gjort det på en IdaT-klänning. Ekonomiskt med lång användning också.
-
vilken bra idé, jag har ju dom bruna med vita prickar.SmillaMilla skrev 2008-11-02 19:55:02 följande:aha vilken tur att jag inte köpt den då för jag hade velat matcha med me&i prickiga
Jag brukar ju ha bebbens rosa svamptröja till hennes prickiga velour hängslisar, att jag inte tänkte på att storasyster har legginsen.
men om du har de röda prickiga så tror jag de passar mycket bättre än helröda. -
Dunis- Den skulle inte bli liggandes, jag skulle använda den ändå. Jag har inte så fet plånbok så när jag köper lite dyrare plagg så används dom också, annars säljs dom.
-
men syns inte stygnen jätte mkt då? kan du inte ta en närbild på en av dina sömmar?lillronya skrev 2008-11-02 20:04:20 följande:Javisst skicka du hit den Men jag brukar inte sy på maskin.Vik upp och sen sy med långa stygn på insidan, så syns det knappt.Underlättar att stryka det så som man vill ha det först, så stannar det lättare kvar.Å vad knäppt det ser ut när man ska förklara!
-
Det skulle vara supersnälltlillronya skrev 2008-11-02 20:07:34 följande:Oh shit! Ska jag vissa mina talanger i närbild?! Ska kolla om jag får till det.ja man får nog vänja sig ett tag, men den e finPreggi skrev 2008-11-02 20:07:34 följande:Hallå!Det var väl inte så farligt.. Det var ju världens fynd ju! Jag har inte erkänt alla mina fynd för F än.. Tack för igår, det var jättetrevligt!Gosmamman- Jag tycker att klänningen var fin på. Visst är den lite lång men den är fin ändå. Tycker att hon var fin i gul. Det är lite ovant bara tyckte jag när P hade sin för vi har inte allt mkt gult...Så sant!Duntoffla skrev 2008-11-02 20:10:56 följande:Vem har det? Menar att om du är osäker på den (för att du tycker den är för lång) så är det ju bättre att sälja den nu direkt än att använda den och störa sig på det. Men som sagt, det stör inte. Hade du inte påpekat det hade jag inte tänkt på det.Tack, jag tror den får stanna ett tag iaf för den är väldigt fin. Tror dessutom tösen blir sur om den "försvinner".Tejja skrev 2008-11-02 20:11:07 följande:Jag tycker inte att den är för lång, det är ju en klänning. Ser inte ut som ett nattline iallafall!
Nu morrar sambon hade lovat att snabbkolla datorn bara. godnatt på er. -
Gokväll- Jag skulle eg plugga ikväll men barnen var hopplösa ikväll, jag sätter dom på tåget om nån vill ha två töser i en vecka eller två
! jag fick ett sånt kronspel på dom vid middagen så jag höll nästan på att börja grina själv. usch vilken dag så ikväll blir det bara surfning som lite plåster .
Grod P- underbara semester bilder, jag e riktigt avis måste jag säga. -
Vad är det för overall ni snackar om?