Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman
    Lourdes skrev 2008-11-07 20:33:23 följande:
    Vilken bildtråd gäller?? Finns två nu!
    gör det? jag hänger inte med alls
  • gosmamman
    Helle skrev 2008-11-07 20:44:27 följande:
    Jaha så blev det en svart molo-overall då och ingen beställning till lagersalgen på den orangea (ska snart uppdatera min lista Liljan )www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=7631...Mannen tyckte vi skulle gå på den svarta och jag föll till föga Så nu vill jag ha någon rolig rånarluva till. Är dessa varma så de fungerar vid minusgrader? Och hur är Molos stickae stjärnmössor i modellen. Sitter de bra?
    vilket kap
  • gosmamman
    Helle skrev 2008-11-07 20:47:38 följande:
    Ja känns jättebra Säljaren har bara sålt en gång förut men jag hoppas allt är ok. Alla måste ju börja någon gång.
    det kommer nog att gå bra ska du se
  • gosmamman
    Helle skrev 2008-11-07 20:51:17 följande:
    Tack Vad gör alla en fredagkväll? Umgås med sina familjer? Här sitter vi med varsin lap top iknät framför IDOL, med en sovande unge på soffan. Romantiskt Å så vet jag ju att några är på väg till Kph
    Hrrm nä! Jag o sambon firar 9års dag tillsammans, men han är på krogen och jag sitter hemma. jag tränade på em i utbyte mot krogkvällen.
    Men vi hade vårat lilla firande på fm när storasyster var hos en kompis och bebben som middag
  • gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-11-07 21:04:17 följande:
    bebben som middag?
    jepp, vi avslutade sänghalmen med att käka upp ungen till middag, det är så mkt lugnare när man bara har en Flört, hihi nä jag menade att hon SOV middag.

Att jag alltid ska slira på tangenterna
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-11-07 21:47:09 följande:
    Godkväll tjejer! Hur är läget?Vilka fina bilder i BT! Butte, gud så fina dina bilder blev på barnen! Gud vad långt hår du har!! För mina tjejer var det blandad framgång idag. P hade tyckt det var superkul att spexat framför kameran och M vägrade vara med på bild grinade och slogs. Ska bli spännande att se vad det blir av dom bilderna. Annars får vi gå till en fotograf istället tänkte jag... Och vilken panik imorse när jag inte kunde välja kläder haha! Min man var galen på mig och till slut så klädde han på tjejerna och bestämde vad de skulle ha på sig...
    Hej vännen!

Nämen stackars P, hon tyckte fotograferig var riktigt traumatiskt. Ville hon inte ens ta syskonbild med syrran? Vilken tur att M inte påverkades av att se sin syster så upprörd.

Oj, blev det gubben som valde. vad tog han då *biter nervöst på naglarna*, jag hade hellre kapat av min högra hand än låta sambon klä barnen till foto. Min gubbe e hopplös.
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-11-07 21:57:01 följande:
    Det blev katvig.. blågrön klänning på M och P hade den brunbruna klänningen.. Ångrar valet lite men det är bara att ta fler bilder... Jag hade småfolksklänningarna först men M var så himla blek så hon försvann bredvid P. Vi måste köpa fler småfolk klänningar
    Men det är nog jätte bra, och bruuunt är fiiiint
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-11-07 22:02:12 följande:
    Hej vännen! Det var tvärtom. Vår lilla surmule M ville inte vara med.. Hon har varit på dåligt humör på sista tiden. Envis som synden är hon med.. Ska bli spännande att se resultatet.. Jag hade ju inte låtit honom välja helt och hållet.. Han valde ju ur den gigantiska jättehögen med kläder som jag rivit fram..
    Ok, men då var det inte så farligt då om han var lite begränsad.

Ok var dte lillpluttan som var vrång. Bebben är också i en sån period, eller båda mina barn faktiskt och jag tror jag håller på att bli galen vissa dagar.
    Får se hur det går på fotot med bebben, hon är ju också en envis rackare
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-11-07 22:19:17 följande:
    Det var nog tur att han tog ett beslut för annars hade vi nog aldrig kommit iväg.. Det måste vara nån utvecklingsfas nu eller nåt för sån här är inte min glada tjej.. Fast hon är glad på dagis säger dom..Tror att bebben kommer bli jättefin, hon ser så härligt charmig ut på bilderna...
    ja vi får hoppas, fotot är ons nästa v så jag ska testa lite outfits nu i v
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11