Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Emmsan skrev 2008-10-29 10:45:10 följande:
    HEHE TÄNKTE VÄL DET ;)
    drog du från msn nu ??????
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 10:55:12 följande:
    amen.. jag vill ha en stooooor lokal med molosar ju   å sopsäckar å lägga dem i
    åååå ja vilken känsla det är att bara kasta ner massa molosar i en STOR säck Det gillar vi
    Katvig var lite snåla, där fick man ju ha med egen säck
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 10:59:16 följande:
    mmm.. de e helt underbart bäst    minns fortfarande känslan när vi blev insläppta sist... sååååå jädra mååååånga molosar    *vacker syn*
    vackraste platsen på jorden
  • loveliva
    081016 1 skrev 2008-10-29 11:12:04 följande:
    ÅHHHH vad det ska bli skoj Maia följer iaf med mig så hon får välja vad hon vill ha själv Får man ta in vagn där? Vi kommer ju dit först vid 11-12 då det förhoppningsvis inte är så trångt o jobbigt.
    ingen vagn där inne
  • loveliva

I våras var det hur lugnt som helst & många danska bebisar & barn var med där inne

• loveliva
    melizza skrev 2008-10-29 12:05:52 följande:
    vill med veta snälla nån som kan friska upp minnet
    125 ddk för suits, 75 ddk för tröja, byxa & body upp till 92 i baby
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-10-29 12:07:42 följande:
    Åh, jag vill oxå åka på Lagersalg!! Tänker och tänker på hur jag skulle kunna lösa det. Vore så kul att hänga på er, men det ser svårt ut. På ett eller annat sätt hade jag varit tvungen att ha med Ava. Inte helt omöjligt, men men...Fick finfin post idag iaf. Är helt såld på den lila velouren !! Är på jakt efter lila/röda strumpbyxor nu. Nån som vet vart jag kan få tag på det?!? Vill även ha orange/röda, men det känns omöjligt. Säg till om nån springer på det!!Idag har Ava sina nya Katvig-ränder tillsammans med Lindex velourkjol. Jättefint ihop även om det inte är exakt samma röda...
    Jätte fina bilder i bt
    Hilda har också den röda velourkjolen från Lindex i 74, men den är sååå stor i midjan att den bara åker ner hela tiden synd för den är så härligt röd
  • loveliva

Jen- Det lutar nog åt att Hilda ska med på lagersalgen, om jag lyckas skaffa barnvakt till pojkarna.

• loveliva
    081016 1 skrev 2008-10-29 12:25:09 följande:
    Nej vi åker på lördagen!
    Å jag har fått barnvakt till alla mina goa ungar, så jag kan också åka på lördagen !!!!!!!! Yippieeeeeeeeeee
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-10-29 12:27:09 följande:
    Hmm favorit i repis? Jag är sååå nära att beställa Kameleontdressen åt Milo nu... Ska jag ta 98? Han ska ju fotas på dagis nästa vecka (bara gruppkort) visst hade den verkligen varit MILO då... ?
    asg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11