Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-12-05 20:42:06 följande:
    ja men den finns inte på rea så det blir nog i så fall bara en svart. Måste ju sälja något också. Undrar hur mycket sambon är värd?
    haha..du kan ju testa. det mesta verkar ju gå att sälja på T
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-12-05 20:45:58 följande:
    je eller hur? han är ju duktig på matlagning och är bra på att prata
    matlagning...ja. Jag lovar att buda när den kommer upp på T. vi är så dåliga på att laga mat här hemma så en kock vore ju inte helt fel
  • FL Lisa
    Flerbarnstokan skrev 2008-12-06 12:26:11 följande:
    Jag har ju precis kommit in i det här med tradera. Det är ju jättespännande! Men så irriterande när man märker att någon annan riktat in sig på samma sak som jag och bjuder över mig hela tiden!Ngn som kan länka till TS? Jag försökte komma in men verkar hamna på fel ställe??? Jag blir vidare skickad till någon job-annons sajt som frågar om jag vill ha en dagmamma (dag-plejer eller ngt sådant)??? Något gör jag fel...
    www.trendsales.dk
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-12-09 10:42:14 följande:
    Skrutteruttan- Fina skara barn! Tinkerbell- Söta tjejerna i Småfolk. Vad de är lika! Morrn morrn!Hmm...har inte MoonKids några fina? Eller är det bara dem beiga? Själv köpte jag Name it från Tradera. Dock stora än.Här finns några;www.tradera.com/POP_snickarbyxor_st_86_-aukti...www.tradera.com/Pop_Snickarbyxor_stl_92-aukti...Inte mina!Har Shampoodlen kommit förresten?
    har ingen aning om vad moonkids har för något..ska genast kika upp det.
    Kanske var det dina jag såg i BT för ett tag sedan och tyckte var snygga...så name it ska jag också kolla upp. Vad tog du för storlek på dom? Funderar på att satsa på 86..vill ju gärna att han ska kunna använda dom redan nu men samtidigt så vill jag ju inte att han ska växa ur dom direkt

Haha..den första autkionen ligger redan i min minneslista

Nope..ingen shampoodle än Kommer den inte imorgon så tänkte jag höra av mig till dom.
    karmasus skrev 2008-12-09 10:43:19 följande:
    Moonkids har urcoola! =) FL Lisa skrev 2008-12-09 10:37:07 följande:
    okej..ska definitivt kika upp det
  • FL Lisa
    MiAmor skrev 2008-12-09 10:51:32 följande:
    FL Lisa skrev 2008-12-09 10:37:07 följande: Jag hoppar in med ett tips. Följer tråden men är dålig på att skriva :) Min dotter har iaf ett par ursnygga hängselbyxor i jeans fr cheap monday. Hon är 18mån.
    tack för tipset. vet du om dom kan tänkas passa en liten knubbis?
    Han är iof inte jätteknubbig längre men han är ju inte direkt späd heller..så måste försöka hitta några som är hyfsat mjuka och inte allt för smala i modellen
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-12-09 10:53:15 följande:
    Ja, visst var de mörka ovan fina? Mina Name it är i 92. Har inte testat dem än men de ser stora ut...Kör på 86.Har du fått dagens post redan alltså? De kommer säkert imorgon.
    ja dom där var ju jättesnygga. kanske kan vara något för A. Japp posten kom för typ en kvart sedan
    Duntoffla skrev 2008-12-09 10:55:33 följande:
    Här finns ett par men de ser långsmala ut tyvärr...www.tradera.com/Cheap_monday_snickarbyxor_i_s...inte min annons!
    SmillaMilla skrev 2008-12-09 10:56:19 följande:
    nej!!! jag har haft två par till svea men de har aldrig passat
    ja det var det jag hade för mig. Då blir det helt klart inte ett par sådana. tack för bilden!
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-12-09 11:01:18 följande:
    Fl Lisa- Molos "york" hängselbyxor är ju också superfina och breda i modellen men för breda tyvärr. Så synd för dem gillade jag verkligen
    mm...dom är verkligen snygga. Men såg någon bild på N med sådana och dom såg ju onekligen JÄTTEbreda ut..tyvärr
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-12-09 11:12:38 följande:
    Ja, jag fattar inte hur de tänkt riktigt. Och stora som 17 är de också.Hmm...undrar när posten kommer? Kanske måste vänta till 12 innan jag kollar...Hoppas på 2 paket idag.
    några skoj paket?
    Skumboll skrev 2008-12-09 11:11:58 följande:
    tinkerbell74 skrev 2008-12-09 10:28:27 följande: Två storlekar?! Hur små fötter har barnen i dk egentligen?

som tinkerbell får jag väl börja med att säga att du inte ska lita på mig..och detta trots att jag äger ett par katvigstrumpor

Jag har i alla fall för mig att höstens strumpor är lite mer normala i storlek än tidigare. Så nu kanske det räcker med att gå upp en storlek Men som sagt..du kanske ska invänta svar från någon som faktiskt har lite bättre koll

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11