Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nanci skrev 2008-12-11 16:20:57 följande:
    Vet någon här vart på nätet de säljer MOLOs pärlplatta-tröja/tunika/klänning (vetn i vlken jag menar, den där armarna ser pärlade ut)?
    tror att elva små troll har den i alla fall
  • FL Lisa
    Buttelina skrev 2008-12-11 16:29:14 följande:
    jag tycker nog att du ska ta den turkosa med lejon. för du har turkosa mössa samt att turkosat och orange är såååfint ihop
    Den där kombon med molobyxor och idattröjan är galet snygg!!
  • FL Lisa

godkväll i tråden.

Buttelina skrev 2008-12-11 19:55:10 följande:
    uppe till höger under bröllopstorgs reklam bannern står det status sidan om logga ut pluppen. tryck på statusknappen och skriv ditt meddelande
    satt lääääänge och funderade om vilken banner du pratade om..för någon sådan har inte jag. Jag har tydligen klickat i någon gång att jag inte vill att den ska synas vilket förklarar det hela
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-12-11 20:03:19 följande:
    Förut syntes det ju bara på själva presentationen. Gillade det bättre. Tycker det är lite plottrigt med alla statusar
    och jag som precis tänkte säga att det var en rätt trevlig förändring. Jag gillar att läsa vad andra pysslar med/funderar över just nu.
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-12-11 20:16:06 följande:
    Ja det är trevligt men nja...plottrigt. Fast man vänjer sig väl. Först tyckte jag det såg heltskumt ut, nu tänker jag inte lika mycket på det så om en vecka så ser jag det väl inte ens
    ja man brukar vänja sig vid det mesta. Först klagar man för förändring är ju läskigt men när man väl vant sig så brukar det gå bra

Ja men precis...jag översatte till tyska först..men sen tänke jag att ni nog inte kan tyska så då fick jag skriva det på svenska också
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-12-11 20:24:10 följande:
    Ja och jag som brukar klaga på folk som klagar på förändringar. Jag börjar nog bli gammal och bakåtsträvande Jag hade en 5:a i tyska som du märker
    haha..illa...tänk hur du kommer vara när du sitter där som 90-årig gumma på ålderdomshemmet
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-12-11 20:38:28 följande:
    Det är inte bättre alls Det rinner mer eller mindre rakt igenom verkar det som. Som tur är så är han pigg och glad så han verkar inte lida. Pratade med läkaren idag och hon sa att det kan ta tid och att det bara är att vänta. Är det inte bättre om en vecka så skulle jag ringa igen så får vi kanske ta tester. Det känns inte superkul att lämna honom men iom att han mår bra och inte lider så blir det nog mina päron som får "lida" mest. Han bajsar inte hela tiden utan mer när han ätit eller druckit. Det är mest att det inte är så fräscht
    så jobbigt att det inte vill ge med sig. Ni får satsa på att ge honom mat som är snäll för magen och skippa så mycket mjölkprodukter och fullkornsprodukter som möjligt så blir det förhoppningsvis snart bra. Sen är det väl bra att ge honom lite stoppande mat kan jag tänka mig..
    Tur i alla fall att Noel mår bra..och diggar musik på strålande humör Dina föräldrar blir nog ändå bara glada över att få låna N en hel helg..trots lite magproblem
  • FL Lisa
    Nova76 skrev 2008-12-11 20:49:04 följande:
    Jag köpte stjärntröjorna till H men är riktigt besviken. Efter en tvätt är både den svarta och den brun/turkosa riktigt dassiga och kass, trodde inte de skulle bli ssååååå dåliga.
    sån tur att jag läste det. har varit lite sugen på en sån där stjärntröja men nu vet jag att det är lika bra att låta bli
    Duntoffla skrev 2008-12-11 20:50:38 följande:
    Redan gjort! Tack ändå för tipset!
    ja en helg för er själva är ni verkligen värda. Jag hoppas ni får riktigt trevligt! En liten date med Vixi med sambo låter ju jätteskoj.
  • FL Lisa
    tinkerbell74 skrev 2008-12-11 20:54:49 följande:
    Stormis - Never mind.... Nu fick jag mail om att regnbågssuiten jag beställde var slut! *YNK*
    vad trist! du får spana på trendsales...har sett att det har funnits några helt nya regnbågssuits där..kommer dock inte ihåg vilka storlekar
  • FL Lisa
    Nova76 skrev 2008-12-12 20:33:42 följande:
    OT men måste ändå fråga här eftersom här förhoppningsvis finns någon kunnig Ni som har Nova Star jeans, vad är det för skillnad på dessa?Nova Star Raw Light Baggy JeansNova Star Jeans Baggy XL Denim WashedNågot i modellen eller bara utseénde?
    kikar on lite snabbt och ser att du pratar om baggy xl...du råkar inte ha sett dom i någon shop?
  • FL Lisa
    vinterfrost skrev 2008-12-12 20:28:40 följande:
    Hej, helt ny här ;)Skulle vilja veta vart man kan beställa billiga/bra danska baby kläder ifrån? Kom gärna med bra tips =) MVH Zandra

hej hej! hela trådstarten är ju fylld av länkar till var man kan handla danska kläder

just nu är det många som har julkalender med olika erbjudanden varje dag...

kika in här så får du kanske några tips

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m38502578.html

• FL Lisa
    Nova76 skrev 2008-12-12 20:48:34 följande:
    har inte sett dem - än! Vad är det för skillnad, vet du?
    största skillnaden är nog utseendet Men sen har jag fått för mig att baggy xl är lite mjukare och tunnare. Klämde lite på dom på mässan (men köpte inte - hur dum får man vara) och tyckte inte dom kändes riktigt lika stela som raw light
  • FL Lisa
    tinkerbell74 skrev 2008-12-12 20:58:38 följande:
    Är det baaara jag i hela tråden som aldrig sett på Idol!?
    jag har sett några av dom första programmen när dom har uttagning (när man får se massvis med personer ställa upp och sjunga men som faktiskt inte får en enda ton rätt eller ens ett enda ord rätt ) Men efter det har jag inte sett ett enda program
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11