Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-13 16:50:25 följande:
    sälj sälj sälj   ALLT går att sälja.. bestick, skruvar,mattor,telefoner,kaffebryggare, gamla lakan ja allt  
    E de så? Går verkligen ALLT att sälja??
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2008-11-13 17:04:50 följande:
    Japp- allt går att sälja i rätt forum Bästa grejen är anser jag vad det gäller massa strunt och skräp att hyra ett bord på en loppis och bara kränga för allt man är värd Stora grejer på Blocket och annat på Tradera eller på köp/sälj sidor rörande specifika grejer såsom kamera/data stuff etc
    Loppisbord ja,.. men då måste man ju veta att de finns en stor loppis någonstans
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2008-11-13 19:42:34 följande:
    Ni är sååå välkomna  När ni vill ner till havet i sommar så är det ju bara o komma hit! Vi har även en gäststuga med kök o allt som vi får hyra för 100kr/natt
    Jag har missat... var bor ni!?
  • 1 och 1 är 3
    gosmamman skrev 2008-11-13 20:32:38 följande:
    Den är fin, jag har kikat på den men jag tyckte den var för dyr till nypris och missade den stora utförsäljningen vid konkursen på nätet.jag har ´sett liknande på lindex i höstas men redan då fanns inte "mina" storlekar kvar.
    Kappahl har haft en söt. men den kanske bara fanns till pluttisar....
  • 1 och 1 är 3
    Buttelina skrev 2008-11-13 20:40:07 följande:
    idag har jag shoppat
    Finns de någon dag du INTE gör de!?
  • 1 och 1 är 3
    Jen80 skrev 2008-11-13 20:45:20 följande:
    Jag har köpt den röda Kik kid velourklänningen med vita strumpbyxor med små hjärtan på. Men jag kan inte säga att jag känner mig helt säker. Det är den nya modellen med bomullsärmar. Tycker inte den är lika fin som den gamla som är helt i velour och med en liten stjärna nedtill. Nån som har nåt annat förslag?!?
    T ska nog få ha Ot, svart VV klänning m stjärnor och så röd body och leggins/strunbyxor till
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2008-11-13 20:55:39 följande:
    Hallå igen förresten.Var tvungen o va lite social mot gubben innan han åker till jobbet, har inte sett mycket av han den senaste tiden, sover mellan 6-14 o sen bor han i badrummet tills kl 19, o åker till jobbet nu.
    Bor i badrummet!? E han magsjuk eller bara väääääldigt fåfäng!? Eller ni renoverade... har lite svårt att hålla reda på er alla
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11