Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Teolin säjer Gaaaaahhh och Grrrrrr räknas de!?

• 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2008-11-13 23:04:43 följande:
    Hmmm jag kanske skulle gå och lägga mej. Ska ju på utbildning både jag och R imorgon kl8! Ska lämna barnen hos deras farmor.Jag är lite nervös för allt med vad Emilio inte tål att äta. Inte så lätt när man inte är van...
    utbildning!?
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2008-11-13 23:07:52 följande:
    Ja dokumentation på datorn. Jag är utsedd på mitt jobb och Ronnie på sitt. Undrar varför.
    Hackers!!!
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2008-11-13 23:11:45 följande:
    Aha! KAnske är det så?!
    Nu sover alla utom vi på landet
  • 1 och 1 är 3
    Buttelina skrev 2008-11-13 23:43:49 följande:
    ja kanske imorgon en kompis ville åka dit och frågade om jag vill haka på fast där finns knappt något mer att shoppa. definitivt inget till våra grabbar
    Någon igenkott suit till pluttan tro!?!
  • 1 och 1 är 3
    Buttelina skrev 2008-11-13 23:49:06 följande:
    nää där fanns iga kottar till småttingar. hittade bara klänningen jag köpte och ett linne med kottarna
    Ok...
  • 1 och 1 är 3
    Jen80 skrev 2008-11-14 13:03:20 följande:
    Åh, va jag tycker synd om mig själv. Har absolut INGA pengar att shoppa för och ingen är hemma när jag ringer idag. Ingen som sitter hemma och har lust att prata med mig i telefon i nån timme eller nåt ...Vädret är aptråkigt och det är måååånga timmar kvar till kvällen. Just nu sover Ava och Ilon, men vad sjutton ska vi göra sen?!?! Har inte så mycket energi heller. Äh, får väl rycka upp mig lite .
    Som jag då.... T ligger här i famnen å får mat. Regnet piskar mot rutorna, Shoppingkontot e tomt och närhetsbehovet stort... Räknar ner för fullt, de e typ bara 353 minuter tills V kommer hem, har inte setts sen i måndags ju!!
  • 1 och 1 är 3

Tillbaka efter dopet. T va sååå snäll. Skrev bara lite när hon fick vatten på huvudet men vem gör inte de

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11