Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

FL Lisa skrev 2008-12-09 10:54:05 följande:
    tack för tipset. vet du om dom kan tänkas passa en liten knubbis? Han är iof inte jätteknubbig längre men han är ju inte direkt späd heller..så måste försöka hitta några som är hyfsat mjuka och inte allt för smala i modellen
    nej!!! jag har haft två par till svea men de har aldrig passat

• SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-12-09 10:54:24 följande:
    Heeej tjejen! Det var inte igår. Hoppas att det är bra mer er. Saknar din söta tjej i BT!Tror att även Butte pratade om Cheap Mondays snickarbrallor. Men är de inte smala?
    hm ja nästan nytt gärna
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-12-09 10:59:44 följande:
    Ja, du och jag har ju samma slags modell på barn. Satta och lite breda
    hm ja det kanske skulla vara något

svea sover här på min mage, så svårt p skriva
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-12-09 11:19:58 följande:
    Inte bubbelgummen väl? Fast den gillar du kanske inte?Visst hänger du i GBG en del? Vet du i så fall ngn parkeringsgarage i närheten av Avenyn?
    nja far inte fastnat än.

p-garge finns ju i femman huset. abbars brujar vi parkera på heden. smidigt o nära avenyn
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2008-12-09 11:25:56 följande:
    nja far inte fastnat än. p-garge finns ju i femman huset. abbars brujar vi parkera på heden. smidigt o nära avenyn
    haha fib stavning, svea sover som sagt i famnen, med utterkläder på
  • SmillaMilla
    FL Lisa skrev 2008-12-09 11:40:43 följande:
    ja man kan ju tycka att någon borde ha lite strumpor hemma i lådorna. Sen att jag har ett par blå/gröna är en helt annan historia Jag skulle gärna kolla vad det är för storlek..men det står ju inte på dom och jag har visst amningshjärna än för jag kan absolut inte komma på vilken storlek jag köpte
    ha ha som här då. har några men stl vet jag inte, menTROR att de ärnormala
  • SmillaMilla

Tinkerbell: Super söta flickor i småfolk! snygga matchningar. Och snygg shopping!

LA Women: Jätte fin shopping! Felicia är ju sååå fin i blusen. Tack för fotot

Duntoffla: Fin shopping! När beställde du byxorna? Kanske jag också fått min suit hos mamma

Liten blomma: Så söt Meje är i uttrarna o pingvinerna.

Skrutterutten: Wow vilken shopping. Du har verkligen fått upp ögonen på danska kläder ser jag. Härligt!

Everlonn: Superfin shopping. Kul med så bra rea.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11