-
Åhhh det låter gott. Ha det så trevligt!nikki2006 skrev 2009-01-04 13:25:50 följande:Nu måste jag gå för vi skall hem till mamma o pappa på dansk fläskastek mums
-
Någon som vet vilken bank batinki har?
-
Tack. Ja kjolen var verkligen fin till. Så nöjd med den kombon.Duntoffla skrev 2009-01-04 14:16:36 följande:Linnéa 81- Fin kombo med Katvig och Lindex!Lillronya- Fina A och E i NS, HM och Molo! Diggar E´s frilla Smillamilla- Fina Svea med Molo och Po P. Tycker det blev fint nu med leggingsen till kjolenJacao- Fina Hummelligan! Den rosa/bruna är himla fin i färgerna. Har knappt sett den innan.
Nu är familjen hemma igen. Så skall förska att orka värma dem lite -
Eftersom Svea är vårt sista biologiska barn så sparar vi inte allt. Men så klart så kan vi ju inte sälja allt. Vi hoppas ju att barnen skall få kusiner så småningom. Så det finaste spar vi och det som inte betyder så mycket säljs på tradera.ÖNadja skrev 2009-01-04 14:21:42 följande:Alltså ja har funderat, många här inne säljer sina märkeskläder på tradera när dom blivit för små för att kunna köpa nytt.Är det nån här inne som sparar sina kläder?Elvis är ju vårat första barn och delvis vill ja behålla allt till nästa barn och delvis sälja för att köpa nytt. Nästa barn kan man ju också fynda åt, men ja tycker de skulle va så roligt att ha kvar kläder från Elvis också, om inte annat när han blir stor och får egna barn. =)
-
Föresten när vi ändå snackar tradera. Är det någon ide att lägga ut kläder där nu? Molos lurv overall? Eller skall man vänta?
-
Fast förr hade jag också så o det var ett e-konto/legitimation från swedbank. Går att ladda ner från deras sida om du har dem.Flock skrev 2009-01-04 19:15:51 följande:1 och 1 är 3 skrev 2009-01-04 19:11:31 följande: Konstigt! Jag fattar nada, som alltid när det är datorer. Det ska bara fungera!! Nu kommer godisburken igen..Fika... Bråttom...
-
God dag i tråden.
Fortfarande sjuk. Men svärmor har varit här hela förmiddagen o lekt med barnen så att jag har kunnat sova. Nu tog hon med sig sonen o for hem till henne. Så sover han där i natt. Svea sover nu så jag har lite uppfriskande tid framför datorn
Shoppas det något? -
Åhhh de red raw är ju sååå snygga. Men på coola barn kostar ju jeansen 39 e så inte sååå stor skillnad ju. Tror jag hellre stödjer dem. Och så har ju de rea på onsdag 30-40 %på allt.Quiet thoughts skrev 2009-01-05 12:22:09 följande:En finsk webbiswww.baobabbaby.com/v4/index.php?sivu=tuotteet... såg nån till igår som hade
-
gambi: superfin shopping!!!!
tjolla: fin fina suitar till lillkillen. De här simplycolors kläder, visst kunde man köpa dem på nätet? -
ja det är sant. Men jag tycker att kläder är så dyra i finland. Handlar hellre från svenska webbshoppar. Vi tjänar ju minst 10% på allt eftersom kronan är så dålig nu. Och så tror jag att de finska shopparna lägger på mer än de svenska.Quiet thoughts skrev 2009-01-05 12:26:17 följande:sedan är frågan om rätt storlek finns kvar då tänkte köpa lite annat samtidigt härifrån isåfall...är bra man när man kan få på faktura.
-
Ingen som skall till lindex
Skulle behöva en tröja där -
Åhhh just de grå byxorna har Anton. Skulle gärna ha dem till svea ocksåQuiet thoughts skrev 2009-01-05 12:35:54 följande:Nu blev det lite NS även om de är OT igen men så fint ändåBlev army byxor och en rosa tröja åt Alvin med en scooter på hahaha.Grått och rosa blir väl fint?www.baobabbaby.com/v4/index.php?sivu=tuote&tu...www.baobabbaby.com/v4/index.php?sivu=tuote&tu...
-
Trist! Men ring till coola barn o hör. För hon sa att jag kunde komma in i dag o kolla vad som skulle komma på rean. Så kanske de finns där. Då får du äskert lägga undan dem. Blir ju samma pris. För 86 på svea var för litet.Quiet thoughts skrev 2009-01-05 12:44:45 följande:NÄÄÄÄ så mailade hon att armybyxan i 86 va slut. Nu vill jag skrika nåt som börjar på och slutar på k och har ett u i mitten fast jag fick ju ta 80. 86 i red raw va lite stort på Alle så kanske 80 i dessa är bra då. hmm...
-
Nä nu måste jag väcka svea. Hon har sovit i 1½ timme nu och vill gärna ha henne i säng i kväll i tid. Skall ut o gå i -15 grader. Brrrr. Men trevlig shopping!
-
-
Ja svea skulle säkert kunna sova längre men då somnar hon inte kl 19 på kvällen.Tjollabolla skrev 2009-01-05 12:51:10 följande:Oj! Milo kan lätt sova i 2-3 timmar. Nyårsafton sov han i 4 timmar
-
jo det tycker jag nog. har du sålt?ängeln83 skrev 2009-01-05 12:53:58 följande:Visst är väl 200 kr dåligt betald för en lurv jacka som i princip är i nyskick?
-
Fast samtidigt vill du ha 300 för den plus frakt (33-44 kr) så är det ju nästan nypris. Hade du själv betalt det? Kanske 250 plus frakt?ängeln83 skrev 2009-01-05 12:55:43 följande:Neh, tycker också att 200 kr är för lite, det är ju lixom halva priset, den är använd typ 2 gånger. Men det var en som svarade på annonsen och erbjöd den summan.
-
oj hjälp vilket superpris! GrattisLA Woman skrev 2009-01-05 14:09:27 följande:Den här har jag shoppat idag .-)www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8125...Inte min auktion men snart min tröja då