Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-12-04 23:51:46 följande:
    Go kväll!Vilka söta fina troll! Vad coolt!
    Buttelina skrev 2008-12-04 23:51:46 följande:
    cool
    Jag har sagt till honom att på nästa ska de ha Molo
  • Zvartaliljan

Godkväll

Underbara barn och kläder i bt Nu finns även ljuvliga småfolkklänningar att beskpda där

Grodprinsarna - Vad tråkigt att läsa om ditt problem, hoppas ni ska få ett tredje mirakel nån gång ändå!

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-12-06 00:49:27 följande:
    sötnosen duu idat hippofilt e nedsatt hos est
    Jahapp då vart man 223kr fattigare Hoppas bara den hinner komma innan vi åker!

Här har vi haft en rolig kväll...fått duscha av Maia mååånga gånger då det bara runnit ur baken på henne...icke så trevligt. Blivit en hel del tvättar. Har fått tvinga på henne blöja men den höll inte inne allt ändå... jävla magsjuka!!!!!!!! Jag låg ju o spydde igår men trodde jag ätit något dåligt bara...men nu tror jag det är den där jädrans magsjukan som dragit hit
  • Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-12-07 09:50:36 följande:
    Mmm.. den var fiiin, lite mindre än de andra klänningarna i strl också va?
    ingen aaaaning men de andra velourklänningarna från i höst var små till Maia i 86/92
  • Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-12-07 10:02:19 följande:
    Ja, det var det jag tänkte på *s*
    Men denna är ju lite annan modell på så svårt o veta. om jag köper den så tar jag iaf 98/104. Det passade ju i de andra två jag fick hem

Vi hade lilla julafton här igårkväll med julbord o allt *gott* o då tänkte jag Maia skulle ha på sig sin fina röda julklänning men icke! Mormor o jag kämpade med henne i säkert över en timma men ungen sprang omkring o bara skrek BAAAAAMBIIIIII och höll stenhårt i sin blå fiiina bambiklänning
  • Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-12-07 10:05:46 följande:
    Hoppsan sa.. jag snålar för en jeansklänning för 350 men råkade just beställa en molonyhet för samma.. nåja.
    haha vilken blev det? O vad för jeansklänning pratar ni om?
  • Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-12-07 10:07:12 följande:
    Ja, 98/104 är på gränsen här nu men 110/116 är ju så långa Vad gott med julbord! Haha, vad roligt att hon blev så förtjust i bambi. Jag gillar den också, men det är ju det där med strl
    ja det är sååå jobbigt när de ligger mittemellan storlekarna och på Småfolks skiljer det ju så himla mycket! Över 10cm på längden, mormor tyckte ju inte att hon skulle ha det "nattlinnet" på sig. Det blir ju tyvärr lite nattlinne över den modellen om den är för lång. Men fiiin ändå och jag räknar med att Maia kommer växa till sig ordentligt de här 6 veckorna i Argentina nu. Bara 3 dagar kvar sen åker vi
  • Zvartaliljan

Emmisvirre -

hmmm...hoppas jag får svara på den frågan här....

Maia har 98 på sig och är 92cm lång. Det är liiiite stor så 92 borde bli bra till din tjej.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11