Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

jojoa75 skrev 2008-12-14 16:01:35 följande:
    Vilka lyxproblem du har då.. En annan är förkyld o har feber o ligger med täcke i soffan o tycker synd om mig själv!Hade gäärna varit i värme!Hoppas på att kunna åka till Florida i vår...
    ja sorry Tycker allt lite synd om dig Hoppas ni kommer iväg!
  • Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2008-12-14 16:03:00 följande:
    Hur har det gått för Maia då? Hon har inte bränt sig?
    nä hon har ju deras hud, hon har redan blivit ganska brun
  • Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2008-12-14 16:16:53 följande:
    Det var ju skönt iaf! Så jobbigt när de små bränner sig, de förstår ju liksom inte varför det gör ont överallt..
    Det Maia absolut inte förstår är varför man inte får bada 7 timmar om dagen och särskilt inte mitt på dagen när solen är superstark...helt hopplös är hon! Redan klockan 8 i morse rusade ut till poolen som ju då var iiiiiskall!
  • Zvartaliljan

Ingen vaken här när jag har tid att titta in???

Jaja skryter väl för mig själv så länge då, Maia har lärt sig SIMMA idag!!!!!!
    Är så stolt så jag spricker  Riktigt duktig är hon, hon är verkligen som fisken i vattnet. Har badat heeeela dagen! Så efter 3 dagars konstant badande så började hon simma!

• Zvartaliljan
    V hjärtar J skrev 2008-12-15 01:18:17 följande:
    Duktig hon är :) stolt mamma och säkerligen en stolt dotter har du nog också som kan simma :)
    Jodå hon är så stolt så
  • Zvartaliljan

Godmorgon!

jojoa75 skrev 2008-12-15 07:30:23 följande:
    Vad duktig hon är!!! Men klarar hon verkligen av alla simtagen, både armtag o bentag?? Borde isf vara född fisk....
    Hon sprattlar med ben och armar som en hund ungefär Simmar förstås med armkuddar, går lite utan dom men inte särskilt bra. Sjunker ganska snabbt
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-12-15 12:10:15 följande:
    Åhh Heeej !!!Så fina bilder från ett varmt ARgentina
    Tack nu måste jag ta o stiga upp...Maia tjatar om poolen!
  • Zvartaliljan

Hola! Sitter här med en tandvärk som heter duga och väntar på att Fs kusin ska komma tillbaka från sin motionsrunda...han provisoriskt fixade ett hål för bara en timma sen och sa att gjorde det ont nu efteråt så behövdes det en rotfyllning och ja, det gör FÖRBANNAT ONT!!!! KOM HEM NUUUU O FIXA!! AAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJ!!!

• Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2008-12-17 00:33:25 följande:
    usch fy vad jobbigt.. skickar en kram från jordbävningslandskapet!
    ??????? Va? Jordbävning???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11