Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tjollabolla skrev 2008-12-17 09:42:02 följande:
    Så här sitter 92 på Milo. Den är inte så lång i armarna som det ser ut, vet inte vad han gör på bilden...
    oj svea har också 92 på sin Och hon är ju ½ år yngre
  • SmillaMilla
    LA Woman skrev 2008-12-17 09:47:18 följande:
    Så gulligt!!!! Jag sydde likadana pyjamasar och plyschdresser till min stora tös och hennes docka när hon var liten
    he he vad gulligt. Jag älskar verkligen denna suit, men ville inte sälja den eller gömma den så det blev perfekt till dockan som behövde nya kläder
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2008-12-17 09:47:37 följande:
    Ser ut som stora dockan vi har hemma:D Fast vår har bara "målat" hår...På den passar kläder upp til stl.74
    Det är min gamla docka
  • SmillaMilla

Ni med tjejer!

Hur många klänningar/kjolar har ni till era tjejer? Nu har jag räknat Sveas och hon har 45 stycken. Men vill ha mer Är jag galen? Skrattande

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2008-12-17 09:58:26 följande:
    smilla: fina söta svea den rosa kik kiden är sååå fin! nästan så att jag köper en till lillebror
    Tack, ja den rosa är verkligen fin. Men gillar även petrol så kanske skulle köpa en sådan också
  • SmillaMilla

Ha ha verkar vara så att antingen har ni också ca 45 stycken klänningar/kjolar eller också nästan inga allls

Men jag älskar klänningar o kjolar o efter en son som älskar spindelmannen så kanske antoalet inte är så konstigt.

Nä nu skall jag försöka få i en sjuk svea lite mat o få henne att sova

• SmillaMilla
    tinkerbell74 skrev 2008-12-17 10:25:00 följande:
    Tack!  Ja den är till nästa vinter!
    Ha ha förstod det Superfin är den!
  • SmillaMilla

J*vla skit. svea vägrade somna. Så nu blir det en kul dag.

Skall strax iväg o hämta extra barnet för att ta spruta. Tänkte flörta med bvc så att svea också kan vägas o mätas.

Så ha en bra dag, det kommer inte jag att ha

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11