Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

081016 1 skrev 2008-11-02 21:54:36 följande:

eller du menade att du ville ha klänningen i råååsa?? Nu fattar jag Ja guuud vad fint det hade varit!
    ja precis det var så jag menade men jag tror inte att dem har gjort den råååsa i klänning så jag kan ju leta ihjäl mig efter den men en råååsa tröja måste jag nog köpa mig snart....kanske efter molosalgen....måste spara tills dess fast jag kunde inte hålla mig på T (dina Katvig appleprint byxor) pengar på väg till dig :)
  • melizza
    Buttelina skrev 2008-11-03 09:29:02 följande:
    hehe, klart jag gör direkt när jag kommer hem
    längtar med till molo salgen men det ska verkligen bli kul att se dina bilder
  • melizza

081016 1 skrev 2008-11-03 09:52:09 följande:

Åh så söt Hilda i pingvinerna Har funderat lite på dom som ett litet skämt att ha på Maia när vi är i Argentina för de tror ju verkligen att det vandrar isbjörnar o pingviner på våra gator här i Sverige
    ha ha jaaaa det måste du ju ha....
  • melizza

081016 1 skrev 2008-11-03 09:52:09 följande:

Åh så söt Hilda i pingvinerna Har funderat lite på dom som ett litet skämt att ha på Maia när vi är i Argentina för de tror ju verkligen att det vandrar isbjörnar o pingviner på våra gator här i Sverige
    ha ha jaaaa det måste du ju ha....
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2008-11-03 10:23:35 följande:
    Åhh..tack
    jättefina bilder i BT...vad är det för coola jeans din son har

min dotter är inne i en jeansperiod...vill bara ha jeans coh vi har endast 3 par så jag måste samla lite för annars måste jag tvätta hela tiden
  • melizza

vad??? kappahl??? vad kostar dem? finns dem på pojkavdelningen då eller??

• melizza

man kan väl ha dem på en tjej också eller?

• melizza
    jacao skrev 2008-11-03 10:43:59 följande:
    Vi har såna här hemma också, riktigt snygga! Tror de kostade 229 kr, och självklart kan en tjej ha dom!
    vilka storlekar fanns dem i? hoppas inte det bara är baby upp till 92 eller nåt....de var ju skitsnygga
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2008-11-03 10:49:25 följande:
    De börjar på stl 86 och här fanns de på pojk
    jaaaa måste gå till kappahl idag då??? där sprack mitt köpstopp ännu en gång *s*
  • melizza

den där BT är helt livsfarlig för plånboken...den rånar en *ASG*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11