• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Nu är båda barnen vakna igen, så det blir nog bara lite sporadiska inhopp innan kvällen. Tack för storlekshjälp

• Helle

Fick idag hem Molos orangeröda byxor med lila mudd till sonen. Storlek 104 till en son som är 98, men jag hade lätt kunnat ta 110. Nu får de väl räcka så länge de räcker. Fina är de i a f.

• Helle
    agster skrev 2008-11-04 12:59:28 följande:
    Jag har precis växlat!! Så nu är det laddat värre här. Idag regnar det dock lite här... hoppas på lite bättre väder imorgon eller att kön är kort
    Har du sett mina moneysar? Satte över dem igår kväll.
  • Helle
    agster skrev 2008-11-04 13:08:00 följande:
    oh yes, de är växlade och klara, har en hel bunt här hemma
  • Helle

Hur är det med Molos tröjor med print. Är de normala i storlek? Typ uttrar?

• Helle
    SmillaMilla skrev 2008-11-05 11:16:17 följande:
    Tillbaks från musiken Svea dansar och pringer runt som en dåre. Så nu ligger hon helt deckad och sover förhoppningsvis 1½ timme tills det är dags att hämta två härliga ungar på dagis. Så i kväll blir det fullt hus, äntligen. Men på musiken så funderade jag på kläder. Hur är det när ni går på öppnaförskolan, kyrkis eller vad ni nu gör med era små? Är det fler som har danska märken än just ditt/dina barn? För här är jag nämligen nästan ensam om att ta på barnen dessa kläder till vardags. Hur ser det ut hos er?
    Härligt när de får släppa loss så

Mina barn har på sig sina danska kläder till vardags. Ibland kanske inte de nyaste till dagis då man inte har nån koll på hur de gör när de äter (vis av att soppan kan komma på hela tröjan ...). Men annars hinner man ju inte använda dem
  • Helle

God kväll! Oj här skrivs det minsann på en hel del. Konstigt

Fina fynd Butte! Hoppas på fler roliga bilder under kvällen.

• Helle

Vad kul det är att se era bilder. Ni har verkligen shoppat olika Inte alls avis

• Helle
    THEA och Grodan skrev 2008-11-05 22:02:43 följande:
    Nä,det är ju höstens
    Duntoffla skrev 2008-11-05 22:02:57 följande:
    Nej, inte om du menar de med turkos kant?
    Hmm, då har jag nog förvirrat mig då jag sett på TS nån gång och trott de var äldre
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11