Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

fast jag hade nog handlat säkert lika mycket ändå utan hjälp från dessa trådar...jag är helt enkelt en köpgalen morsa som älskar molo, katvig och småfolk

men visst blir man inspirerad av dessa underbar bilder i BT

tack alla ni för inspiration *S*

• melizza

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-03 11:41:35 följande:

ska ju resa en bit själv med alltihop sen o sist va de bra tungt med påsarna minns jag, så den gång blir det resväska med hjul för molosarna
    du åker inte bil då förstår jag...smart drag att ha med sig resväska....ska nog med ta det men då dör la min gubbe när jag säger att jag ska ta med det....han kommer säga: hur mycket ska du shoppa egentligen, (kan verkligen höra dem orden) *S*
  • melizza
    trunken81 skrev 2008-11-03 14:09:55 följande:
    Kan inte bestämma mig:Molo fleeceoverall den röda eller den lila!!!!!!!www.luckylittleme.se/product.asp?product=1335...www.matadorkids.se/index.php&pro...
    röööööd är såååå fin!!
  • melizza

sitter på jobbet och kikar in lite då och då och nu på lunchen har jag till och med hunnit shoppa dem snyggebyxorna på kappahl *S* skitsnygga var dem...hoppas dem sitter lika snygg på min skrutt och inte ser för killiga ut på henne

• melizza

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-03 21:47:55 följande:

Å jag knappt rensa garderoben längre... Kan inte skiljas från typ nåt *älskar alla molosar*  HUR ska jag kunna???  Älgarna tex..  så superfina...   urvuxna kaniner..  Nog kan man väl spara dom va?  Eller e jag heldum då?
    såååå söt Bubbla i bildis med den underbara regnbågssuiten och jeansklänning

hoppas jag hittar nåt med regnbåg på salgen...har ett par leggings men måste nog ha mer...tröja och linne med kanske
  • melizza

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-04 08:43:04 följande:

Nästa gång de e lagersalg då ska jag ta en hel helg i danmark och gå två dagar, både lördag o söndag!  Sen en hotellnatt där emellan *mysit* 
    åååå vad lyxigt en natt i Köpenhamn med massa molosshopping....vad smörjer du din gubbe med för att han tillåter detta...måste veta snabbt så jag kan smörja min gubbe med med sånt *ASG*
  • melizza

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-04 10:52:31 följande:

Å ja! Haka på   Nån gång i Maj blir det ju..  Tänk va shysst!! Molo hela lördan, sen middag ute, slappa på rummet o sova gott sen Molo söndag   *drömhelg*
    Då kanske jag ska säga så till han nästa gång för antagligen blir det ingen molo lagersalg för mig denna gången :(

Får jag haka på er då? bo på hotell och lyxa en hel helg utan barn....åååå vad skönt det hade varit
  • melizza

Harley: gör inte så.....gud vad fin hon var i champoodle...har nyss köpt en lila till min tös men nu blev jag kär i din olivgröna....får ha den i önskelistan...kanske julklapp
    vad har du under jackan? t-shirt eller långärmat? min dotter vill bara ha t-shirt för annars korvar det sig i armarna eftersom muddarna sitter rätt tight

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11