Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Butte vilka fina fynd. *inte ett dugg avis* :)

• melizza

THEA och Grodan skrev 2008-11-05 20:51:17 följande:

Om jag köper tre kossesuits i stl 74 kanske jag kan sy ihop dom till en i stl 92
    *ha ha* men då kanske det räcker med 2 st 80 så kanske jag kan få en 104 *ha ha*
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2008-11-05 21:21:04 följande:
    Jag såg inga kossor med rosa kantband..Sen köpte jag massa massa suits, jag som inte skulle ha några köpte till slut nästan enbart suits Men det fanns många 92:or så jag blev tvungen liksom Lamm,uttrar,kaniner,gitarrer,massa ränder och en med stars..Köpte en vinteroverall, en flecceoverall, en anorak och lite till..Och 3 suits till Plummy oxå
    bilder bilder bilder *klappar på bordet* :)
  • melizza

God morron!!!

Det kommer bli en helt fantastiskt molo-isk vecka detta....när det dimpar in bilder från alla som vart där alla dessa dagar.

Det är sååå kul att se alla fina bilder och man blir inte alls avis *nej inte ett dug* : )

• melizza
    Buttelina skrev 2008-11-06 09:12:35 följande:
    weeeei hej tjejer hur kan man bara vakna så glad och NÖJD som jag gjorde imorse åhh vad ska jag välja för nån outfit på isabel idag???
    röstar på kaniner och råååsa prickarna
  • melizza

Butte: vad söt Isabel var i garnbollsklänningen och vad långt hår tjejen har fått. Så söt Bia i garnbollarna med : )

• melizza

Måste fråga hur man gör när man vill handla på TS...skall man sätta in pengar till TS med sitt kort eller via banken och sen betalar man säljaren med det eller hur i hela friden funkar det....är måste vara pantad som inte fattar det där alltså. Kan inte nån vara snäll och förklara för lilla mig hur man gör på TS steg för steg *ler bedjande*

• melizza

Smultronhjärta: Jättefina fynd i BT!!!!

• melizza

Rååsa smurfen: vad fin din tjej var i den Katvig klänningen.... *måste iväg och fylla på min jättelånga änskelista nu*

• melizza

vaddå ta kort?? med kameran? och sen skickar man det vart? deras mail eller fax eller per post? ursäkta mina dumma frågor men jag är så blåst ibland

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11