• Caranlachiel

Färgen på merparten av dina trosor?

Insåg precis att merparten av mina trosor har tryck på sig som är mer eller mindre barnsliga. Nu när man blir morsa kanske man ska börja använda enfärgade "vuxentrosor" istället?

Hur ser dina trosor ut?

Vecka 20 - and counting!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Färgen på merparten av dina trosor?
  • StepByStep

Jag har allt möjligt, både enfärgade, mönstrade och med tryck. Nu har jag bara typ 50 par. Har varit medlem i en trosklubb innan därav så många trosor. =D

Esmeralda 050417 (v) Savannah 080622
  • raspberryrevolution

helsvarta, till 90%. Har några vita med. Gillar inte trosor med rosetter och tryck el liknande

• Audrey Will

Endast helsvarta och helvita.. avskyr tryck och skrikiga farger.

• Frantic

Jag tycker att det är äckligt att butikerna vill att vuxna kvinnor ska ha barnunderkläder med Snobben och att barn ska ha vuxenunderkläder med string och BH. Jag är över 30 år gammal, varför i hela fridens dar skulle jag ha seriefigurer på muttan?

• bisektris

Övervägande svarta här.

• Lincon

kom på häromdagen att jag har väldigt mycket rosa både trosor och strumpor. Ingen färg jag annars bär. För övrigt har jag mycket tryck på mina trosor. Allt från katter till badbollar.... Snobben e ju inte direkt min favorit men barbarpappa skulle jag kunna ha, eller morfen från skattkammarön. Men jag köper sällan tryck av någon seriefigur.

• KristenTjej84

Nästan bara vita! men nog finns det ett eller två par färglada o svarta trosor också:)

• LAV0LINA

Merparten är nog färgade och/eller mönstrade. Vete tusan vilka jag har felst av.

• Ekorremamman

nästan bara vita utan tryck. Jobbar inom vården och byxorna är ju vita och lite genomskinliga så jag vill inte ha något flashigt tryck på.. Ser lite roligt ut när man ser tanter med rödprickiga trosor som lyser igenom ;)

• Snooze
    Frantic skrev 2008-10-29 10:58:47 följande:
    Jag tycker att det är äckligt att butikerna vill att vuxna kvinnor ska ha barnunderkläder med Snobben och att barn ska ha vuxenunderkläder med string och BH. Jag är över 30 år gammal, varför i hela fridens dar skulle jag ha seriefigurer på muttan?
    Amen! Och tillägger dessutom att min karl aldrig i livet skulle tända på mej om jag och vår 10 åringa dotter har liknande trosor (tack gode gud för det iaf)
Svar på tråden Färgen på merparten av dina trosor?