• Caranlachiel

Färgen på merparten av dina trosor?

Insåg precis att merparten av mina trosor har tryck på sig som är mer eller mindre barnsliga. Nu när man blir morsa kanske man ska börja använda enfärgade "vuxentrosor" istället?

Hur ser dina trosor ut?

Vecka 20 - and counting!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Färgen på merparten av dina trosor?
  • Thezz mamma till två

enfärgade, mest vita & svarta-

ღ Matteus & Tilde - Ni är lyckan i mitt liv! ღ
  • Fru U

Jag tycker det är jättefräckt o sött med mönstrade trosor, eller med spets. Man måste inte ha enfärgade bara för att man är vuxen (även om jag har det)

Svaren bor i hjärtat
  • Bling1975

70% svarta och sedan enfärgade i glada färger eller möjligtvis ett enklare grafiskt mönster. Alla är dock hipsters i bomull. Skulle aldrig sätta på mig ett par med tex Snobben eller string i nylon med en massa spetsar.

Stitch längtar efter Lilo
  • Catriiin

Mest mönstrade i diverse färger...

• sherlock

Spets, siden, microfiber och olika roliga mönster (ej snobben el liknande dock ), har inga vanliga vita alls utan bara "roliga" oftast med matchande BH. Olika modeller och färger.

(Men så har jag ju min egna underklädes butik på nätet också och underkläder är något jag tycker är roligt )

Tipps: Ta på er ett riktigt fint set med trosa o BH under vardagsklädseln. Ni kommer att känne er en million dollars, jag lovar.

• Atamon

Övervägande del svarta och med starka färger, enklare grafiska mönster på en del. Några enstaka i vitt finns (som endast används vid användande av vita byxor) några i spets finns, annars är övervägande del boxertrosor.
    Skulle aldrig ha seriefigurer på trosorna OM det inte var så att det fanns några häftig med typ Modesty Blaise eller Batman

• Judy

Mest enfärgade, svarta eller vita.

Jag tycker det ser så löjligt ut med snobben el nalle puh på ett par vuxentrosor eller bh! Herregud, hur tänker man??

• Sulonen

Oj då.. inga alternativ som stämmer med min tros-uppsättning
    Tyvärr så är nästan alla mina trosor ljust blå-grå. Har varit vita en gång i tiden, men eftersom jag alltid klantar till det vid tvätt så får de en underlig ofräsch blå-grå färg.

Som tur är så har alla behåar också samma nyans så jag matchar ju i alla fall!
    Yes!

• Manchester

Mestadels svarta eller vita, några röda/rosa/lila eller mönstrade, exempelvis rutiga. Jag föredrar att matcha trosor och BH. Ofta kräver kläderna att BH:n har en viss färg. Tycker det ser vulgärt ut med svart BH under en vit blus eller ljus T-shirt. Det är inte heller snyggt med vit BH som anas under en svart tröja. Alltså får top/blus bestämma färg på BH:n, som i sin tur bestämmer färg på trosorna.

När jag är ledig går jag gärna utan BH och för sådana dagar har jag några par trosor i färger som är svåra att hitta matchande BH till.

Svar på tråden Färgen på merparten av dina trosor?