Inlägg från: Anonym (Aj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Aj)

Böld?

Har en böld down there. Ganska stor,och enormt sjuk. Har haft 3-4 st förut,men de har försvunnit av sig själva. Förra gången jag hade var jag till en läkare,som då stack hål på den. Men det gör jag aldrig mer!
    Har hört att det kan vara någon körtel som svällt upp eller blivit inflammerad? Någon som vet om det stämmer?

• Svar på tråden Böld?
  • Anonym (Aj)

Tack för svaren! Hade sambon att klämma igår,men det gjorde så sjukt ont,så han fick sluta. Förr eller senare går de ju sönder och försvinner. Var främst till läkaren för att jag hade svårt att sitta och torka mig efter toabesök. Denna är inte lika stor,men ändå irriterande. Har bara haft så många,så man undrar ju om det inte finns någon salva eller annat som skulle hjälpa..

• Anonym (Aj)

Aha,ok. Mina försvinner faktiskt konstigt nog,men efter en stund är de där igen på samma ställe.. VÅgar inte ta nålen

• Anonym (Aj)

Har såna små nålar som jag använder när jag provar blodsockret,som är smala och väldigt vassa. Kanske skulle prova med en sån? Finns ingen risk att den är smutsig.. Låter ändå lite otäckt att sticka hål

• Anonym (Aj)

Tack för svaren! Kan ju tillägga att jag är 100% säker på att det inte är en finne. Den är stor,lite blank på ytan,men denna gång sitter den på utsidan av "läppen". De andra jag haft har vari på insidan så att säga. Min läkare sade att de försvinner av sig själva,men att de kan komma pånytt..Verkar inte vara ovanligt direkt.

Svar på tråden Böld?