• Svar på tråden Någon som testat "få större bröst kapslar?"***************
  • Anonym

    Tror inte på sånt "skit"
    Har man det inte i generna får man väl ta till kniven.

  • TBS

    Med största sannolikhet en bluff!
    Hemsidan saknar såväl adress som telefonnummer, ett tydligt varningstecken.
    (dessutom är den "verksamma" beståndsdelen "Pueraria mirifica" felstavat)

  • fain

    Det du får av dessa piller är en mycket tunnare plånbok.
    Det finns mängder med mer tester som visar att de är totalt värdelösa.

    Mig veterligen finns det tre sätt att få större bröst.
    1. Bli gravid.
    2. Amma.
    3. Öka kraftigt i vikt.

  • Anonym

    Jo men jag vill ha bestående bröst, har fött två barn och ammat.. ena barnet är 3år och den andra 7mån, jag är tillbaka på mina A kupor som jag inte ens fyller upp.. å öka i vikt vill jag inte, har ideal vikten som det är nu..

  • Anonym (Emd)

    Hade det funkat så hade ju de som vill ha större bröst hellre ätit dessa kapslar än opererat sig.
    Lurendrejeri på hög nivå och det fattar jag utan att ens gå in på länkarna.
    Hade det funkat så hade det ju varit en världssensation. Och då borde det ju även finnas piller så att amputerade kunde få sina kroppsdelar utväxta igen typ eller dvärgar behöver inte vara dvärgar...de kan ta ett växapiller.
    Nej du måste väl förstå att det är bluff.
    De vill bara tjäna pengar på de som är lättlurade.
    Enda sättet är tyvärr bara att lägga sig på op-bordet.

  • Anonym (pillerkoll)

    Nej nej nej, det funkar INTE! I bästa fall får du ingen effekt, i värsta fall får du enbart biverkningar. Men du får inte större bröst av dessa piller!

    Det som kan ge påverkan på bröstens storlek är hormonpreparat, alltså att ta graviditetshormoner i pillerform. Men det ska man INTE laborera med själv, likaväl som man inte ska ta anabola och grejer. Och en riktig graviditet är hur som helst en mer effektiv bröstförstorare.

    Jag skulle också glatt ta ett mirakelpiller om det fanns - men det gör det tyvärr inte.

  • Anonym

    Men det är alltså ingen här som testat? De recenssioner som finns är positiva iaf

  • Anonym (pillerkoll)

    Och var hittar du dessa recentioner? Hur vet du att det inte är företaget själv som fejkat dem?

    Allvarligt, tror du att folk fortfarande skulle betala tiotusentals kronor för smärtsamma operationer om det enda man behövde göra var att ta ett billigt ofarligt litet piller..?

  • pumpkinhead

    jag har testat!!!!!! hör o häpna!! jag märkte ingen större skillnad alls. de blev lite fastare kanske men inget märkbart större. i efterhand har jag läst att dessa är till för just kvinnor i din situation. som vill få tillbaka sina fasta bröst. eftersom jag aldrig ammat eller pendlat i vikt är inte mina speciellt hängiga heller. de tillför inga körtlar, det kan inget medel göra (vilket inte kan få dom större heller) men de lyfter upp o har du tur får du tillbaka dina gamla bröst innan dina barn (kanske inte fullt ut jag tror inte det gör undervärk detta men självklart kan det fungera till viss del, annars skulle det ju inte gå runt alla dessa företag)

  • Nixx

    pumpkinhead skrev 2008-10-30 13:51:17 följande:


    jag har testat!!!!!! hör o häpna!! jag märkte ingen större skillnad alls. de blev lite fastare kanske men inget märkbart större. i efterhand har jag läst att dessa är till för just kvinnor i din situation. som vill få tillbaka sina fasta bröst. eftersom jag aldrig ammat eller pendlat i vikt är inte mina speciellt hängiga heller. de tillför inga körtlar, det kan inget medel göra (vilket inte kan få dom större heller) men de lyfter upp o har du tur får du tillbaka dina gamla bröst innan dina barn (kanske inte fullt ut jag tror inte det gör undervärk detta men självklart kan det fungera till viss del, annars skulle det ju inte gå runt alla dessa företag)
    Jodå för att det finns gott om outbildade människor som tror på deras "vittnesmål", "recensioner" mm.

    När det blir känt att det inte fungerar, hittar de på ett nytt produktnamn med ett nytt företag och kör vidare.
Svar på tråden Någon som testat "få större bröst kapslar?"***************