Inlägg från: Anonym (mögelhund) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mögelhund)

Mögel...säga ngt eller ej?

Har en kompis, vi är inte jättenära, ses rätt sällan. Varje gång jag kommer hem till henne möts jag av en...tja...inte doft...utan STANK av mögel. Dvs det luktar mögel som bara den. Jag har världens luktsinne

Till saken: ska jag säga detta eller inte?? Lite känsligt då hon är världens mest lättkränkta person! Hon har typ inga vänner för hon är så lättkränkt att hon blir ovän med alla. Min o hennes barn leker rätt bra ihop, därför ses vi ibland.

På ett sätt behöver jag ju inte bry mig, men å andra sidan är det ju trist om hennes barn ska utveckla någon form av allergi.

Att säga något är i princip lika med att hon blir jättesur/arg och aldrig mer vill träffas....

• Svar på tråden Mögel...säga ngt eller ej?
  • Anonym (mögelhund)

Hus! Man tycker ju att någon mer än jag borde känna den lu...stanken! Men eftersom de knappt träffar folk så är det kanske aldrig någon där. Och snart lär ju inte vi ses heller om jag berättar....

• Anonym (mögelhund)

La Lola: ja, det finns något att tveka på. Jag tycker det är minst lika viktigt för hennes unge att åtminstone ha EN annan unge att leka med...

• Anonym (mögelhund)

Jag tror inte heller att hon känner stanken. Skulle faktiskt gissa på 80-talet vad gäller byggår. Är dålig på sånt....

Det går inte under några omständigheter att ta fel på lukten!!!!!!!!!!!!!

Alltså det är svårt att lägga fram det (formulera det) på ett snyggt sätt tycker jag. Några förslag, någon?

• Anonym (mögelhund)

Nej har inte träffat dem än....drar mig såååå för att åka dit....
    Anonym Moster....ungefär så är det. Jag tror att hon skulle bli hyggligt förbannad.....

Svar på tråden Mögel...säga ngt eller ej?