• Anonym

Kroppsbehåring på killar

Vad tycker ni om det? Jag tycker det är sjukt sexigt med ett hårigt bröst (kanske inte hårigt som på en grekisk strandraggare men det får inte vara för lite heller), en lurvig mage och håriga armar och ben. Hår på axlarna och ryggen får han däremot gärna vara utan
    Kan inte förstå varför en del killar vaxar bröstet????

• Svar på tråden Kroppsbehåring på killar
  • SilentStar
    Anonym skrev 2008-10-30 17:42:42 följande:
    Vad tycker ni om det? Jag tycker det är sjukt sexigt med ett hårigt bröst (kanske inte hårigt som på en grekisk strandraggare men det får inte vara för lite heller), en lurvig mage och håriga armar och ben. Hår på axlarna och ryggen får han däremot gärna vara utan Kan inte förstå varför en del killar vaxar bröstet????
    EEEWWWWW Nej tack, är glad att min sambo inte ser ut som en hårig grek Visst har han lite hår, men det är så lite så det gör inget, och håriga ben har väl alla killar?
  • Anonym

Tycker det är snyggt och läckert med hårigt bröst

• MiamiVice THE Slyna

Spela roll om han är hårig eller inte, bara han är fräsch för övrigt och kan knulla.. *ûbervikigt*

THE Sexombud & Slampa on a mission...icke att förakta!
  • Anonym

MiamiVice THE Slyna skrev 2008-10-30 18:14:13 följande:

Spela roll om han är hårig eller inte, bara han är fräsch för övrigt och kan knulla.. *ûbervikigt*
    Absolut, men om du ser två killar som ser likadana ut i övrigt, lika fräscha och lika bra i sängen (fråga mig inte hur du vet allt det), vilken föredrar du? Den håriga eller den släta?
  • MiamiVice THE Slyna

Kan man inte få båda samtidigt då? Den släta tror jag att jag väljer då...fråga mig inte varför..

Anonym skrev 2008-10-30 20:58:55 följande:
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-10-30 18:14:13 följande:Absolut, men om du ser två killar som ser likadana ut i övrigt, lika fräscha och lika bra i sängen (fråga mig inte hur du vet allt det), vilken föredrar du? Den håriga eller den släta?
    THE Sexombud & Slampa on a mission...icke att förakta!
  • Richael

Nja, håriga axlar är väl inte det mest estetiskt tilltalande . I övrigt har jag aldrig träffat på en man som vaxar eller rakar och skulle jag ha gjort det vet jag inte hur jag skulle ha reagerat. Undertryckt ett fniss kanske?

• Nefta

Nja, dom får nog gärna vaxa bröstet för min del. Hår på armar och ben ska det däremot vara. Dock ingen svart heltäckningsmatta, men lite lagom.:)

Jag dejtade en kille för ett par år sedan som rakade hela sig. Bröst, armar, ben osv. Inte ett hårstrå på hela kroppen(förutom på huvudet då). Det var INTE sexigt kan jag tala om..

• Greeeken
    Anonym skrev 2008-10-30 17:42:42 följande:
    Vad tycker ni om det? Jag tycker det är sjukt sexigt med ett hårigt bröst (kanske inte hårigt som på en grekisk strandraggare men det får inte vara för lite heller), en lurvig mage och håriga armar och ben. Hår på axlarna och ryggen får han däremot gärna vara utan Kan inte förstå varför en del killar vaxar bröstet????
    TA tabax det där
  • mrbiig
    Greeeken skrev 2008-10-31 07:09:21 följande:
    TA tabax det där
    Hahaha
Svar på tråden Kroppsbehåring på killar