• Anonym

Kroppsbehåring på killar

Vad tycker ni om det? Jag tycker det är sjukt sexigt med ett hårigt bröst (kanske inte hårigt som på en grekisk strandraggare men det får inte vara för lite heller), en lurvig mage och håriga armar och ben. Hår på axlarna och ryggen får han däremot gärna vara utan
    Kan inte förstå varför en del killar vaxar bröstet????

• Svar på tråden Kroppsbehåring på killar
  • Anonym
    Greeeken skrev 2008-10-31 07:09:21 följande:
    TA tabax det där
    Är du strandraggare?
  • Anonym
    Richael skrev 2008-10-31 01:00:13 följande:
    Nja, håriga axlar är väl inte det mest estetiskt tilltalande . I övrigt har jag aldrig träffat på en man som vaxar eller rakar och skulle jag ha gjort det vet jag inte hur jag skulle ha reagerat. Undertryckt ett fniss kanske?
    Jag stod och pratade med en kille för några år sedan, när jag såg att han hade stubb på bröstet. Jag kunde INTE sluta titta, det såg inte klokt ut!
  • Anonym
    Nefta skrev 2008-10-31 02:23:38 följande:
    Jag dejtade en kille för ett par år sedan som rakade hela sig. Bröst, armar, ben osv. Inte ett hårstrå på hela kroppen(förutom på huvudet då). Det var INTE sexigt kan jag tala om..
    Låter som min kompis. Nu är han gift, så nån gillade honom tydligen :)))
  • Spökpappan

Spökpappan har hår på bröstet/magen, givetvis trimmar man till det så man inte ser ut som en bergst*rk.. Dock skulle jag aldrig, ALDRIG vaxa bort det helt!

• Anonym (maja)

Bara han är naturlig o inte alltför kroppsfixerad får han gärna vara hur hårig eller helslät som helst. Rakning går bort för min del!
    Skulle jag få äran att själv bygga upp min drömprins så skulle han ha en liten mjuklockig men inte alltför tät hårväxt på bröst o mage, det är ju så härligt att dra fingrarna genom då man smeker varann. Rygg o axlar skulle vara hårfria då.
    Sen är det ganska så avtändande o motbjudande då den rikt behårade ska exponera detta med en djupt uppknäppt skjorta eller så. Det har jag faktiskt rätt svårt för.

Min karl nu har några vilsna fjun på ryggen, o de kittlas så jobbigt i näsan då jag ligger som ytterskeden. På magen är han perfekt precis som jag beskrev ovan.
    Nu är det så han är skapt o jag vill inte ändra ett enda hårstrå på hans kropp!

• BigDaddy

Det ligger något lite dagis-aktig över tron att det endast är icke-skandinaver som skulle ha en kraftig kroppsbehåring som vanlig företeelse. Kroppsbehåring hos män är tätt förknippat med testosteronnivåer. Ska vi tala om ett glesbehårat folkslag så får man åka till Kina där man funnit att testosteronnivåerna är naturligt låga hos nästan 60 % av alla män. Något som också försvårat dopingkontroller av kinesiska atleter förövrigt. Några sådana rön har inte visats för europeiska eller skandinaviska män. Så jag undanbeder vidare hänvisningar till greker, turkar, araber och andra än svenskar. Vi är alla lika jävla håriga, vissa har bara mörkare hår än andra. Punkt.

• Anonym (love it)

jag gillar killar med lite hår på brörstet det är sexigt

• W W
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-10-30 18:14:13 följande:
    Spela roll om han är hårig eller inte, bara han är fräsch för övrigt och kan knulla.. *ûbervikigt*
    Ja, när någon nu har skrivit det så
    Le om du vill ha sex med mig!
  • Anonym

Förut har jag inte direkt varit för så mkt hår..men när jag träffade min sambo förändrades det. han har hår överallt hehe...men han är min sexiga goding och jag har inte alls problem med det idag. Det är han och jag vill inte förändra nått med honom. Är så glad att jag funnit just denna killen.

• Spökpappan
    Anonym skrev 2008-10-31 12:54:00 följande:
    Förut har jag inte direkt varit för så mkt hår..men när jag träffade min sambo förändrades det. han har hår överallt hehe...men han är min sexiga goding och jag har inte alls problem med det idag. Det är han och jag vill inte förändra nått med honom. Är så glad att jag funnit just denna killen.
    Respekt!!!.. Kul att höra! :)
Svar på tråden Kroppsbehåring på killar