• Anonym

Kroppsbehåring på killar

Vad tycker ni om det? Jag tycker det är sjukt sexigt med ett hårigt bröst (kanske inte hårigt som på en grekisk strandraggare men det får inte vara för lite heller), en lurvig mage och håriga armar och ben. Hår på axlarna och ryggen får han däremot gärna vara utan
    Kan inte förstå varför en del killar vaxar bröstet????

• Svar på tråden Kroppsbehåring på killar
  • Anonym

Nja... lagom med hår på armar & ben, och eventuellt en del (läs; en del, och inte en skog) under armarna. Och till det en rejäl kaluffs på huvudet. :)

+ det sexigaste av allt, strängen på magen!

Resten av håret får gärna försvinna....

• BenZaa

Min man är perfekt! *hehe*
    Han har ganska mycket hår, men inte så man misstar honom för att vara en apa iaf.. Räcka ut tungan

Han har hårigt bröst och håriga armar. Tycker bara han är för het.. speciellt när han har öppen skjorta och visar härligheten..

• Anonym

Det är märkligt. När jag var yngre skulle killarna helst vara helt släta, då hade jag inte haft något emot ett vaxad bröst. Ju äldre jag blir desto hårigare karlar tilltalar mig. Nu har det gått så långt så jag inte ens tycker Tom Selleck är för hårig längre (bildgoogla, första bilden)

• Anonym (Spela roll)

Jag sa alltid förut, aldrig en karl med hår på ryggen.
    Men så träffar man den stora kärleken, vad spelar det då för roll att han har hår på rygg och axlar. Det är ju Han, och jag älskar varje hårstrå på hans sexiga kropp.

• Felix72

den här tråden får mig att minnas min träslöjdslärare.

såg ut som han hade stoppat bomull innanför skjortan (på ryggen)
    fram så stack det ut hår i knapphålen och mellan knapparna.

sjuttiotalet var allt rätt skumt, kolla bara på killarna (och tjejerna) i porrfilmerna.

själv så har jag inte så mycket hår överhuvudtaget och det som finns rakas bort

• Anonym

riktiga män har hår på bröstet o ner över magen hehe, sånt e bara så toksexigt dock är det inte lika läckert med massa hår på ryggaen. självklart ska en man ha ordentligt med hår på armar o benen oxå

• Sockret

Jag håller med dig, jag älskar manlig kroppsbehåring. Speciellt på bröstet. Min förra pojkvän rakade sig på bröstet tills han blev tillsammans med mig, jag tycker det är sexigt och manligt.
    Däremot axlar och rygg kan jag klara mig utan!

• EnsamPappaEtuna

Jag tror det beror på vilken slags kropp en kille har om det ser snyggt ut med hår eller inte. Smala vältränade killar skulle nog se lika dumma ut om de var håriga som jag gör när jag rakar bröstet. Jag har gjort det nån gång eller två men jag ser bara ut som en sjukt övervuxen pojke *brr*

• Anonym

Nej, smal och vältränad med hår är hur min hane ser ut och han är grymt sexig

• Anonym
    BigDaddy skrev 2008-10-31 11:25:34 följande:
    Vi är alla lika jävla håriga, vissa har bara mörkare hår än andra. Punkt.
    Du hävdar alltså att det är lika vanligt med kraftig behåring hos nordbor som hos sydeuropéer?
  • Anonym (fru)

min man har inget hår på bröstet, men det är inget jag tänker på

• Anonym (man)

Jag har hår på bröstet, men jag rakar pungen - för att det är skönt o sexigt, och dessutom blir sexet skönare, man känner mer! mmm..

Men vad gillar ni tjejer det då?
    Gillar ni verkligen håriga pungar??

• Anonym

Anonym (man) skrev 2008-11-01 19:07:26 följande:

Men vad gillar ni tjejer det då?Gillar ni verkligen håriga pungar??
    Jag har inget emot en hårig pung (ens vid oralsex)
  • EnsamPappaEtuna

Jag klipper ner med sax runt om så den ska se ännu längre ut :]

• MiamiVice THE Slyna
    W W skrev 2008-10-31 12:34:39 följande:
    Ja, när någon nu har skrivit det så
    THE Sexombud & Slampa on a mission...icke att förakta!
  • BigDaddy
    Svar på #30
    Inte hävdar. Konstaterar. Att vi har ljusare kroppsbehåring leder allt som oftast till en missvisande bild.
  • Stjärnfall82

Hår på bröstet..ja tack
    Hår på ryggen..mjaa inte för mkt isf..

men jag tycker det ska synas att det är en man i sängen och inte ngn liten pojkvasker

• Greeeken
    mrbiig skrev 2008-10-31 07:10:50 följande:
    Hahaha
    Skrattar
  • Jennjen

Jag föredrog utan hår tills jag träffade min älskling,
    han är så otroligt sexig med sin håriga bringa
    Speciellt som kompliment till det lååånga håret...på huvudet dårå.

På vissa killar/kroppstyper passar det och på andra inte.

Svar på tråden Kroppsbehåring på killar