• Anonym

Kroppsbehåring på killar

Vad tycker ni om det? Jag tycker det är sjukt sexigt med ett hårigt bröst (kanske inte hårigt som på en grekisk strandraggare men det får inte vara för lite heller), en lurvig mage och håriga armar och ben. Hår på axlarna och ryggen får han däremot gärna vara utan
    Kan inte förstå varför en del killar vaxar bröstet????

• Svar på tråden Kroppsbehåring på killar
  • Anonym

Tycker det är snyggt och läckert med hårigt bröst

• Anonym

MiamiVice THE Slyna skrev 2008-10-30 18:14:13 följande:

Spela roll om han är hårig eller inte, bara han är fräsch för övrigt och kan knulla.. *ûbervikigt*
    Absolut, men om du ser två killar som ser likadana ut i övrigt, lika fräscha och lika bra i sängen (fråga mig inte hur du vet allt det), vilken föredrar du? Den håriga eller den släta?
  • Anonym
    Greeeken skrev 2008-10-31 07:09:21 följande:
    TA tabax det där
    Är du strandraggare?
  • Anonym
    Richael skrev 2008-10-31 01:00:13 följande:
    Nja, håriga axlar är väl inte det mest estetiskt tilltalande . I övrigt har jag aldrig träffat på en man som vaxar eller rakar och skulle jag ha gjort det vet jag inte hur jag skulle ha reagerat. Undertryckt ett fniss kanske?
    Jag stod och pratade med en kille för några år sedan, när jag såg att han hade stubb på bröstet. Jag kunde INTE sluta titta, det såg inte klokt ut!
  • Anonym
    Nefta skrev 2008-10-31 02:23:38 följande:
    Jag dejtade en kille för ett par år sedan som rakade hela sig. Bröst, armar, ben osv. Inte ett hårstrå på hela kroppen(förutom på huvudet då). Det var INTE sexigt kan jag tala om..
    Låter som min kompis. Nu är han gift, så nån gillade honom tydligen :)))
  • Anonym

Förut har jag inte direkt varit för så mkt hår..men när jag träffade min sambo förändrades det. han har hår överallt hehe...men han är min sexiga goding och jag har inte alls problem med det idag. Det är han och jag vill inte förändra nått med honom. Är så glad att jag funnit just denna killen.

• Anonym

Nja... lagom med hår på armar & ben, och eventuellt en del (läs; en del, och inte en skog) under armarna. Och till det en rejäl kaluffs på huvudet. :)

+ det sexigaste av allt, strängen på magen!

Resten av håret får gärna försvinna....

• Anonym

Det är märkligt. När jag var yngre skulle killarna helst vara helt släta, då hade jag inte haft något emot ett vaxad bröst. Ju äldre jag blir desto hårigare karlar tilltalar mig. Nu har det gått så långt så jag inte ens tycker Tom Selleck är för hårig längre (bildgoogla, första bilden)

• Anonym

riktiga män har hår på bröstet o ner över magen hehe, sånt e bara så toksexigt dock är det inte lika läckert med massa hår på ryggaen. självklart ska en man ha ordentligt med hår på armar o benen oxå

• Anonym

Nej, smal och vältränad med hår är hur min hane ser ut och han är grymt sexig

• Anonym
    BigDaddy skrev 2008-10-31 11:25:34 följande:
    Vi är alla lika jävla håriga, vissa har bara mörkare hår än andra. Punkt.
    Du hävdar alltså att det är lika vanligt med kraftig behåring hos nordbor som hos sydeuropéer?
  • Anonym

Anonym (man) skrev 2008-11-01 19:07:26 följande:

Men vad gillar ni tjejer det då?Gillar ni verkligen håriga pungar??
    Jag har inget emot en hårig pung (ens vid oralsex)
Svar på tråden Kroppsbehåring på killar