• dunderhanna

Hög temp när man är gravid?

ja känner som du..
    fast tors fick ja ett stick på vänster sida (samma sida som äl)
    de gjorde skit ont en liten stund sen försvann de, är nästan säker de var ägget som borrade sig fast! (kommer ihåg känslan från förra gången de tog sig) efter de ha ja mått väldigt illa på natten och kan inte sova, konstig i magen, väldigt yr, mitt humör kan ändras väldigt fort, igår fick ja ett utbrott på min mamma för ingenting sen vart ja ledsen utan anledning!
    ja kollar oxå tempen och den ha varit stabil efter äl på 36.7 sen högdes den till 37 och de ha ja även idag så ja börja verkligen tro att de tagit sig..
    hoppas verkligen!!

• dunderhanna

jag har väldiga problem att sova vilket ja aldrig annars har, bruka lätt sova 12h varje natt men nu ligger ja vaken och kan max sova 6-7h..
    tempar och idag steg tempen ännu mer så hoppas hoppas..
    bim på tis ska testa imorgon..

Marinero skrev 2008-11-01 14:10:42 följande:
    Man blir varmare än normalt när man är gravid. Sömnrubbningar är oxå nåt som är vanligt när man e gravid. Har sovit urkasst sen jag testade plus utan nån större anledning.Har oxå haft humörsvängningar. var även väldigt arg i två dar Håller tummarna för er
  • dunderhanna

en fråga.. när bruka ni tempa? ja tempar alltid just efter 10 mot halv 11 eftersom ja bara går hemma och vaknar då.. idag vaknade ja vid 8 och tempade då och de var 36.7 dock hade ja legat utan täcke ett bra tag.. (min temp ha legat stabil på 36.7 från äl tills i helgen när den steg till 37-37.2..)
    nu när ja kollade kl 8 så va den ju på 36.7 så ja gick på toa och tvär kollade datorn typ 5min sen gick ja och la mej igen och somnade på en gång vaknade sen efter ca 4h och tempade igen då va de 37 som i helgen..
    vilken ska ja gå efter? den kl 8 utan täcke eller den senare med täcke?

• dunderhanna

ja bruka ju ta samma tid men inte idag.. men eftersom ena va 36.7 och andre 37 så skriver skriver ja typ där i mitten..

ha förstått att den kan öka när ägget fäster sen förbi han hög och är de under hela graviditeten och vid mens så sjunker den kraftigt..

• dunderhanna

den steg 8 dagar efter äl sen igår söndag..
    ja trodde att ja kände ägget fästa tors fick ett värsting stick på vänster sida där ja hade äl..
    känt mej bakis hela dagarna.. sover dåligt på nätterna, vakna hela tiden men kan lätt sova några timmar mitt på dan för då är ja super trött..
    ömma bröst, mm..
    fast fick färgad flytning i idag och min bröstvärk ha avtagit så tro tempen kommer att sjunka och ja få mensen imorgon..

• dunderhanna

jo ja tyckte oxå de men nu börja ja ju tveka..
    bruka få spottings ca 7 vecka innan bim men nu komme de 1 dag före bim.. skumt, men ja hoppas hoppas...!

Svar på tråden Hög temp när man är gravid?