• jtw

Hög temp när man är gravid?

Hej på er. Jag undrar oxå:)
    Jag är på bim+1, testade imorse och den blev neg med ett halvt plussstrekk, som ett jesuskors ungefär:), eller midsommarstång!
    Legat på 37,0-37,4 nu sedan äl och ligger vanligtvis på 35-36.
    Molvärk i ryggen sedan jag gick upp men det kan jag få ibland när jag ska ha mens oxå. Usch, vad tror ni? Får man ALLTID högre temp när man är gravid?

kram till er alla:)

• jtw

Bim+2:) fortfarande ingen mens och fortfarande 37,4 i temp:):)

• jtw
    Svar på #13
    Åh gud:) vad jag blir glad av att läsa sånt;)
    Tog test kl 1400 idag och den visade minus i 15 min, sen pluss. Men då är det väl ogiltligt?
    Ingen mens, molvärk...Bar tunga lådor på jobb innan ikväll och då fick jag en jäkla kramp i magen. Tempade mig med en gång jag kom hem igen, 37,3:) så tempen är ännu uppe:)
  • jtw

Ja dagen innan fick jag ett halvt pluss, oxå efter 10 min och igår så fick jag altså ett helt pluss. Men det ær ju den där 10 minuters reglen:)
    Somnade inte förens 04:30 inatt, kan inte sova för jag tänker på detta hela tiden, nu när jag vaknade klockan 11 så vaknade jag med hemskt illamående. Det har jag inte aft innan, kan ju hända att jag håller på att bli sjuk iof:/

Men tempen ligger på 37,1 idag. Fortf uppe iallafall:)

Har bestämt mig för att vänta några dagar innan jag testar igen.
    har lagt ner så mycket pengar på tester nu att sambon börjar säga ifrån:)

På fredag åker vi på en oslo tripp över helgen och då räknar jag med att det kommer bli lite alkohol till middagarna o så så jag tror att jag testar mig på torsdag kväll eller kanske fredag morgon. På fredag är jag ju bim+6. Ha en bra dag alla:) KRAMAR

Svar på tråden Hög temp när man är gravid?