• Anonym

Om någon hamnar i fyllecellen? (Snabbt svar tack!)

Pratade med min sambo förrut och han var bra full! (De har haft svensexa för honom idag och började därför dricka redan klockan 12.)
    När jag pratade med honom sist hörde jag knappt vad han sa, men plötsligt hör jag en man, som jag antar var en polis som säger "Du får följa med här, du är alldeles för berusad". När jag kommer hem är han inte här, så jag antar att han sitter i fyllecellen.
    Ingen svarar i mobilen.
    Men vart kan jag ringa för att fråga om han är där? Får de överhuvud taget berätta det?

• Svar på tråden Om någon hamnar i fyllecellen? (Snabbt svar tack!)
  • Anonym

Wilda
    Tack för ditt snabba svar! Ska genast ringa!

• Anonym

Förresten, konstigt att de inte får ringa. Tänk vad många som sitter hemma och är jätteoroliga då tex deras barnm inte kommit hem, sina män eller fruar!

Fenixen
    Jag ska då se till att han inte glömmer den

• Anonym

Wilda
    Kan förstå att tjejen vart orlig om något sånt hänt innan!
    Vi har dessutom en 3-månaders hemma och då vill jag verkligen veta vart han är! Jag kan ju knappast sätta mig i bilen och kolla på stan nu...

• Anonym

De ringde precis från Polisen. Jodå, han var allt där.
    Det var inga problem alls att få veta. Hon tog bara han namn, personnummer och mitt telefonnummer. Sen kollade hon och ringde sen upp!
    Fan vad arg jag är!

• Anonym

Han får inte ens stanna till imorgon! Eller jo, imorgon är det ju, men vig 3.30 trodde hon att han skulle få lämna. Kul att han kommer hem då mitt i natten! Lillan är bara 3 månader och behöver sova! Hade vart bättre om han fått stanna hela natten och komma på förmiddagen!

• Anonym

Jag är inte den som skäller. Däremot så blir jag tyst och vet jag att han tycker är värre...
    Nä, ska unna mig själv att se en film och äta godis nu. Bara för att det är så synd om mig

Tack för alla svar!

Svar på tråden Om någon hamnar i fyllecellen? (Snabbt svar tack!)