Inlägg från: mamma me tre |Visa alla inlägg
  • mamma me tre

frankofant!!!

Ville bara tipsa om FRANKOFRANK, en sorts suflett klädsel som jag köpt till min urban jungle! Vagnen blev sååå fin. Finns till buggor också! någon annan som köpt en sånn och blivit nöjd? lite nyfiken eftersom jag inte sett någon vagn med sånn än....

• Svar på tråden frankofant!!!
  • mamma me tre

väskan var verkligen en bra detalj! har min plånbok, nycklar och mobil där. Man kan ju ha blöjor och våtservetter också, kan ju vara smidigt det med.

Hur såg Foxy jeans ut? jag köpte den blommiga med lila randig insida. Nu skulle jag vilja ha en lila dyna till vagnen också, finns det lila UJ dynor??

• mamma me tre

Dyrt kanske men FINA! sen finns det ju bara 15 st av varje typ, så man är ju lite orginell om man köper en sånn. Ska man ha lilla väskan också så får man betala 300 kr till.....

• mamma me tre

Fast jag tycker att dom var genomtänkta med reflexer, knappar , väska, tittlucka och sen satt det jätte bra på vagnen. Man behöver ju inte ta bort det vanliga suflett tyget ens... jag är iaf NÖJD! har inte hittat några fina hem sydda sufletter till UJ däremot till buggor finns et massor.Tror buggans sufletter är mkt lättare att sy.

• mamma me tre

precis, till en bugga skulle jag ALDRIG köpa frankofant! finns ju mkt annat och till bättre pris, men till UJ finns det inte mkt tycker jag, tyvärr:( ja det lär ju bara bli en suflett... man går ju inte och köper flera direkt...då blir man ju ruinerad, ha ha!

Svar på tråden frankofant!!!