• mamma me tre

frankofant!!!

Ville bara tipsa om FRANKOFRANK, en sorts suflett klädsel som jag köpt till min urban jungle! Vagnen blev sååå fin. Finns till buggor också! någon annan som köpt en sånn och blivit nöjd? lite nyfiken eftersom jag inte sett någon vagn med sånn än....

• Svar på tråden frankofant!!!
  • MamaPolly

Hej hopp!

Åhh! Jag funderar också på att köpa ett till min UJ, såg Frankofant på Underbarabarn mässan i helgen och blev helt förälskad. De var så fina allihopa...tror att jag ska beställa en Foxy Jeans från deras sida frankofant.com men jag har ju en Cameleron BugaBoo också så jag kan inte bestämma mig. Gillade även den lilla väskan som följde med, så söt!!

• mamma me tre

väskan var verkligen en bra detalj! har min plånbok, nycklar och mobil där. Man kan ju ha blöjor och våtservetter också, kan ju vara smidigt det med.

Hur såg Foxy jeans ut? jag köpte den blommiga med lila randig insida. Nu skulle jag vilja ha en lila dyna till vagnen också, finns det lila UJ dynor??

• MamaPolly

Hej igen!

Håller helt med, både väskan men även reflexbandet tyckte jag var en bra detalj. Kul att de gör barnvagnsöverdrag till just UJ, har inte sätt en likande produkt tidigare även om de även gör till BugaBoo också. Vagnen blir verkligen som ny och dessutom unik eftersom de inte ska finnas så många av varje. Jag valde den med det lite mer klassiska mönstret "Surt sa räven" men jag stod och velade mellan den och den blommiga som du valde. Den är såå söt! Vill liksom ha alla! Vet faktiskt inte om lila sittunderlägg finns från UJ men håll mig gärna uppdaterad...

• Stargirl

Så DYRT.....1495 gör en suflett
    Köper man Bugaboo orginal med 3 delar i Paul frank design får man dem för 1300 (som kommer i feb) vanliga färger för 1000 kr för 3 delar med 2 års garanti och perfekt finish.

*~Bugaboo RULES~*
  • mamma me tre

Dyrt kanske men FINA! sen finns det ju bara 15 st av varje typ, så man är ju lite orginell om man köper en sånn. Ska man ha lilla väskan också så får man betala 300 kr till.....

• Stargirl
    mamma me tre skrev 2008-11-05 19:26:48 följande:
    Dyrt kanske men FINA! sen finns det ju bara 15 st av varje typ, så man är ju lite orginell om man köper en sånn. Ska man ha lilla väskan också så får man betala 300 kr till.....
    Ja fast man kan köpa FINA hemmasydda sufletter för 500 kr på Tradera. Min väninna har en sån och de är grymma. Man kan även lämna tyg till en sömmerska och då kommer man billigare undan. Helt galet dyrt och jag tror inte de kommer att sälja många.
    *~Bugaboo RULES~*
  • mamma me tre

Fast jag tycker att dom var genomtänkta med reflexer, knappar , väska, tittlucka och sen satt det jätte bra på vagnen. Man behöver ju inte ta bort det vanliga suflett tyget ens... jag är iaf NÖJD! har inte hittat några fina hem sydda sufletter till UJ däremot till buggor finns et massor.Tror buggans sufletter är mkt lättare att sy.

• Stargirl
    mamma me tre skrev 2008-11-06 09:09:14 följande:
    Fast jag tycker att dom var genomtänkta med reflexer, knappar , väska, tittlucka och sen satt det jätte bra på vagnen. Man behöver ju inte ta bort det vanliga suflett tyget ens... jag är iaf NÖJD! har inte hittat några fina hem sydda sufletter till UJ däremot till buggor finns et massor.Tror buggans sufletter är mkt lättare att sy.
    Mmm till Buggor finns det ju massor att välja på så jag skulle ALDRIG betala så mycket men om det inte finns andra till UJ så klart att man är lite tvungen
    *~Bugaboo RULES~*
  • mamma me tre

precis, till en bugga skulle jag ALDRIG köpa frankofant! finns ju mkt annat och till bättre pris, men till UJ finns det inte mkt tycker jag, tyvärr:( ja det lär ju bara bli en suflett... man går ju inte och köper flera direkt...då blir man ju ruinerad, ha ha!

• MamaPolly

Hej igen...
    Jag måste endå slå ett slag för Frankofant. Min "Foxy" till UJ är bara såå fin, välsydd och genomtänkt med alla detaljer, reflexerna, vattenavstötande tyg och det coola mönstret. Det är flera som har kommit fram och frågat var den är ifrån. Jag kan absolut tänka mig att även köpa till min Bugga om de kommer ett fint utförande som jag gillar. Jag har inte lika bra erfarenhet av Traderas utbud och 1495 för en cool suflett, passande miniväska och förvaringspåse som kan användas till allt möjligt tycker jag ändå är helt ok. Vagnen blir ju som ny!

Svar på tråden frankofant!!!