Inlägg från: MamaPolly |Visa alla inlägg
  • MamaPolly

frankofant!!!

Hej hopp!

Åhh! Jag funderar också på att köpa ett till min UJ, såg Frankofant på Underbarabarn mässan i helgen och blev helt förälskad. De var så fina allihopa...tror att jag ska beställa en Foxy Jeans från deras sida frankofant.com men jag har ju en Cameleron BugaBoo också så jag kan inte bestämma mig. Gillade även den lilla väskan som följde med, så söt!!

• MamaPolly

Hej igen!

Håller helt med, både väskan men även reflexbandet tyckte jag var en bra detalj. Kul att de gör barnvagnsöverdrag till just UJ, har inte sätt en likande produkt tidigare även om de även gör till BugaBoo också. Vagnen blir verkligen som ny och dessutom unik eftersom de inte ska finnas så många av varje. Jag valde den med det lite mer klassiska mönstret "Surt sa räven" men jag stod och velade mellan den och den blommiga som du valde. Den är såå söt! Vill liksom ha alla! Vet faktiskt inte om lila sittunderlägg finns från UJ men håll mig gärna uppdaterad...

• MamaPolly

Hej igen...
    Jag måste endå slå ett slag för Frankofant. Min "Foxy" till UJ är bara såå fin, välsydd och genomtänkt med alla detaljer, reflexerna, vattenavstötande tyg och det coola mönstret. Det är flera som har kommit fram och frågat var den är ifrån. Jag kan absolut tänka mig att även köpa till min Bugga om de kommer ett fint utförande som jag gillar. Jag har inte lika bra erfarenhet av Traderas utbud och 1495 för en cool suflett, passande miniväska och förvaringspåse som kan användas till allt möjligt tycker jag ändå är helt ok. Vagnen blir ju som ny!

Svar på tråden frankofant!!!