Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

frankofant!!!

Så DYRT.....1495 gör en suflett
    Köper man Bugaboo orginal med 3 delar i Paul frank design får man dem för 1300 (som kommer i feb) vanliga färger för 1000 kr för 3 delar med 2 års garanti och perfekt finish.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    mamma me tre skrev 2008-11-05 19:26:48 följande:
    Dyrt kanske men FINA! sen finns det ju bara 15 st av varje typ, så man är ju lite orginell om man köper en sånn. Ska man ha lilla väskan också så får man betala 300 kr till.....
    Ja fast man kan köpa FINA hemmasydda sufletter för 500 kr på Tradera. Min väninna har en sån och de är grymma. Man kan även lämna tyg till en sömmerska och då kommer man billigare undan. Helt galet dyrt och jag tror inte de kommer att sälja många.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    mamma me tre skrev 2008-11-06 09:09:14 följande:
    Fast jag tycker att dom var genomtänkta med reflexer, knappar , väska, tittlucka och sen satt det jätte bra på vagnen. Man behöver ju inte ta bort det vanliga suflett tyget ens... jag är iaf NÖJD! har inte hittat några fina hem sydda sufletter till UJ däremot till buggor finns et massor.Tror buggans sufletter är mkt lättare att sy.
    Mmm till Buggor finns det ju massor att välja på så jag skulle ALDRIG betala så mycket men om det inte finns andra till UJ så klart att man är lite tvungen
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden frankofant!!!