• Anonym (???)

Om ni hittade 20000 dollar....

Vad skulle ni tro om ni hittade 20.000 dollar i er mans innerficka, som ni såg stack upp när ni hängde upp hans rock? Ponera att eran man arbetade som tidningsbud och således tjänade jäkligt lite och dessutom dan innan "lånat" en hundring eftersom han var helt Pank? Vad skulle ni göra tänka?

• Svar på tråden Om ni hittade 20000 dollar....
  • Trollpackan87

Jag har egentligen ingen aning, men jag hade ju börjat undra?? det är ju väldigt mkt pengar så att säga, men såg du att det verkligen var 20000dollar eller har du tittat efteråt?
    Du har inte funderat på att ställa han mot väggen och fråga?
    Jag hade frågat vart pengarna kommer i från...
    Lycka till!

• Mirva

Vad tror du själv? Spelar han? Har ni haft det så jobbigt ekonomiskt att han har råkat ut för lånehajar? Och varför hänger DU upp hans rock? Det borde han väl göra själv. Och hur klantig är han, borde han dölja om han vill hålla något hemligt. TS, ta pengarna och låtsas som ingenting, och vänta tills han frågar.

• Anonym (???)

Känner mig tämligen förvirrad. 20.000 är det minsta det låg där, han inte räkna men mindre än så är det inte, snarare mer. Drog till med en låg uppskattning. Det är en rejäl bunt i ett brunt kuvert. Nya sedlar.

• Anonym (???)

Han spelar inte, springer inte ute med konstigt folk. Visst är det lite tufft med ekononomin ibland men det går ingen nöd på oss och räkningarna blir betalda...
    Jag tyckte det var lustigt att han lagt alla sina kläder inför morgondagen i en hög med rocken underst, det var när jag tog reda på klädhögen som jag såg bunten sticka upp. Normalt sett HÄNGER han upp sina kläder. Tror det var ett medvetet försök att begrava rocken så jag inte skulle få syn på nåt.
    Å Dollar dessutom....va fan pågår...

Mirva skrev 2008-11-04 03:06:27 följande:
    Vad tror du själv? Spelar han? Har ni haft det så jobbigt ekonomiskt att han har råkat ut för lånehajar? Och varför hänger DU upp hans rock? Det borde han väl göra själv. Och hur klantig är han, borde han dölja om han vill hålla något hemligt. TS, ta pengarna och låtsas som ingenting, och vänta tills han frågar.
  • Nattuggla72

jag hade frågat på en gång!

• Anonym

Anonym (???) skrev 2008-11-04 02:44:32 följande:

Vad skulle ni tro om ni hittade 20.000 dollar i er mans innerficka, som ni såg stack upp när ni hängde upp hans rock? Ponera att eran man arbetade som tidningsbud och således tjänade jäkligt lite och dessutom dan innan "lånat" en hundring eftersom han var helt Pank? Vad skulle ni göra tänka?
    Om jag hittat 20.000 dollar i MIN MANS ficka skulle jag tro att jag blivit homosexuell ;)
  • Kajsan

Problemet här är väl inte att du hittat pengar utan att du inte vågar/vill prata med din egen man om det

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Mirva

Han kanske ska köpa en dyrbar present till dig som han sparat till i flera år?

Svar på tråden Om ni hittade 20000 dollar....