Inlägg från: Emeraldy |Visa alla inlägg
  • Emeraldy

Hur bäddar ni sängen?

I inredningstidningar och program är sängarna alltid så himla snyggt bäddade med massa kuddar och grejer. Hur jag än försöker här hemma blir det aldrig så där snyggt som jag skulle vilja ha det.

Hur bäddar ni era sängar? (Jag är inte intresserad av er som inte bäddar alls )

Visa gärna bilder om ni har

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Svar på tråden Hur bäddar ni sängen?
  • Emeraldy

Ni som beskrivit att ni bäddar med överkast och kuddar; lägger ni överkastet över hela sängen, eller viker ni nån kant som man kan se i inredningsprogram ibland? 

• Emeraldy

Mmm, det är nog det att jag har för få kuddar. Får köpa massor med kuddar Färgmatchat är det redan.

• Emeraldy

Ingen som har nån bild på sin snyggt bäddade säng?

• Emeraldy

Åh, jag vill ut på shoppingtur och köpa massa stora härliga kuddar i gröna nyanser .... och kanske en grön pläd.... *drömmer mig bort*

• Emeraldy

önskar07:
    Ja, precis, fluffigheten är ju omöjlig att få till Och då har vi ändå stora härliga duntäcken! Man kanske får försöka komma ihåg att de säkert har "fuskat" lite för att få det så där snyggt. Jag menar, man kanske inte har 4 täcken och 25 kuddar i en "vanlig" säng....

• Emeraldy

Det där var ju fint, Joonas Jag måste nog köpa nya sängkläder också Fundersam

• Emeraldy

Det där var riktigt snyggt, Fru KM Vad är den där upphöjningen vid huvudänden?

Svar på tråden Hur bäddar ni sängen?