Inlägg från: gustafssons |Visa alla inlägg
  • gustafssons

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

å va ni är aktiva i tråden! har varit borta ett tag nu känner jag.. hur der det ut på listan?

Så nu har mjölken runnit tilll fast ingen bebis på länge än..
    Har börjat tvätta lite kläder och fundera ut hur bebisrummet ska inredas nu

den 15e så vet jag va det är oxå...så ja vet om ja ska tvätta de rosa kläderna eller inte

Mår ni bra alla?

• gustafssons

hmm kul med nyfödda på listan!!
    tråkigt att alla inte fått + än..men vi får hålla tummarna att tillverkningen tar sig på årets sista försök nu då!!

Jag tror å hoppas på en tjej till å vi har nåra namnförslag på tjejnamn.. Sara heter beben just nu.. men har hittat lite..anorlunda, men ändå..namn som man kan uttala som inte mer än 1 heter i landet,...så det håller jag för mig själv än
    man vill ju ha lite..passande namn till stora tösens namn Nathalie oxå..

värre med pojknamn...

• gustafssons

Tack!!
    Jag väntar med namnen tills den 15e.. då får ja ju veta vad som är där inne Då blir det nog lättare oxå.

Har så ont när ja ska göra behov på toa, kan knappt resa mig från den sen

• gustafssons

När jag fått tösen så fick jag blodtransfusion, för mitt hb va på 80, sen va det bra, nu är det på 113, förra grav hade jag 130 hela tiden..

Funderar på om det kan ha nått samband..?

• gustafssons
    Rauur skrev 2008-12-05 15:47:04 följande:
    Nu måste jag bara fråga er, vad ska ni alla ha för barnvagnar?Vi har ju en knorr nizza (dom har bytt till cango nu) sedan innan men känns inge sugen på den..Har förälskat mig i bugaboo! (som jag har sagt att ja ALDRIG ska göra;)Men sambon kommer vägra.. den är ju så fasligt dyr..Och så sitter jag i valet och kvalet på syskonvagn.. vet absolut inte hur jag ska göra!Sonen kommer ju vara 3 år då pyret kommer. Han älskar att åka vagn nu.. frågan är bara om han är för stor för att åka vagn till sommarn?Har klurat lite på en sån här ståbräda. Men har hört att ungarna lätt blir jättelata av den?Shajse. problems.
    Jag köpte en Phil & Teds i våras å har haft den som singel sulky till tösen, hon fyller 2 i januari, men jag kommer att köpa till syskonsitsen nu när beben kommer. Det väger inte nått å är såå smidig! å inga problem att köra över stock och sten.
  • gustafssons

jag hinner aldrig med här!!

FLAKEZ
    Min mage ser ut sån oxå!!!

• gustafssons

å va kul att bebisarna börjat kika ut nu!!
    Fast det hade varit bra om virras hade stannat ett tag till..

På måndag ska vi se vad det är som gömmer sig där inne..
    Hoppas på en tjej till!!!

Om ni vill kan ni kika på bilder å gissa

• gustafssons

aahh snarrt är det ju inga kvar framför mig...nästan! det närmar sig!

Ska inhandla
    hallonblads the och arnica nu så det finns hemma

Gör allt för att livmodern ska orka och vara stark under förlossningen denna gång..

• gustafssons
    hopee skrev 2008-12-12 22:42:21 följande:
    virra: vad omtumlande det måste vara! Samtidigt måste det vara skönt att veta att det inte är någon fara om han ändå tvunget vill ut tidigare Själv börjar jag få ångest inför förlossningen, läser allt för mycket om alla hemska förlossningar här på fl. Nästan alla mina kompisar har också haft jobbiga, så pass att en av dem kommer inte att skaffa flera barn... inte lätt att förtränga detta men han måste ju ut!
    min förra förlosssning va hemsk på många sätt, å vi skulle inte skaffa fler barn...sterilisering diskuterades oxå..
    men nu fyller lillan 2 i jauari och beben komme ri mars..
Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!