Inlägg från: A L T A |Visa alla inlägg
  • A L T A

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Usch, blir ju nästan orolig när man ser alla magar som folk har. Själv tycker jag fortfarande att jag bara ser svullen ut. Tycker inte de syns så jättemycket.
    Börjar ju bli väldigt orolig att de inte finns något där inne som växer. Vet att det är väldigt individuellt.
    Går in i vecka 13 imorgon.

• A L T A

Jag vet att jag inte ska oroa mig. Den kommer när den kommer. Försökte lägga in en bild som jag tog igår men det funkar inte. Vet inte vad som är fel. För det är rätt storlek o allt.
    Men den vill väl inte visa min fläskiga magen :)
    Imorgon är det en vecka kvar till vi får se pyret. Längtar!

• A L T A

Vill också önska en riktigt GOD JUL!
    Imorgon släpper vi den stora nyheten. Ska bli spännande att se allas miner

• A L T A

Hej! Hoppas alla haft en bra jul.
    Tråkigt majsanna att mensen dök upp igen.

Själv har jag haft en jättebra jul o än är den ju inte över för min del.
    Men börjar bli sjukt nervös inför måndagens ul.
    Är livrädd att de hittar något där inne som inte är vid liv.
    Fick ju en ny blödning kvällen före julafton som varade ca 1 dygn. Inte alls mycket men tillräckligt för att man ska bli livrädd.
    Kommer vara som ett nervvrak på måndag som det känns just nu. Hur ska man kunna sova på söndag?

• A L T A

Jag vet att de är vanligt med blödningar o att det inte behöver betyda att det är någon fara. Läste att man kunde få blödningar av moderkakan om den låg långt ner o är ju precis i veckorna som den tar över så kan ju vara det.
    Jag blödde i mitten av vecka 8 och i början av vecka 13.
    Längtar samtidigt till måndag men känner också skräck. Allt beror ju på vad man får för besked.
    Har fortfarande kvar grav.symtomen så de borde ju vara positivt.
    Men de är bara att vänta o se o hålla tummarna.

• A L T A

Grattis FlakeZ på födelsedagen.

Imorgon kl 9 får ni hålla tummarna för mig tjejer. Då är det dags för ul o jag är grymt nervös.

• A L T A

Hej!

Det gick bra.
    Pyret var så himla sött.
    Låg o vinkade åt oss:)

Kunde dock inte få någon riskbedömning för blodprovet var taget för tidigt.
    Så förhoppningsvis får vi svaret imorgon.
    Men hon tyckte att det såg bra ut iaf.

Sambon var helt fascinerad, helt tagen.
    Han tyckte det var grymt häftigt.

• A L T A

Grattis FlakeZ!

Ego: gissa om vi gått o tittat på kortet hela dagen o bara haft ett stort leende på läpparna.
    Mannen är superstolt. Är nog inte förrän nu som han verkligen förstått.
    Visade han vagnen igår o idag har han gått o pratat om vart affären som har vagnen ligger. Vi var så ica som ligger på nedre våningen o affären ligger två våningar upp. Det var nästan så han tog med påsar upp för att kolla. Känns skoj. Han har nästan aldrig pratat om vagn förut.

• A L T A

Kul att ni pratar om Gekås.
    Jag brukar vara där minst en gång om året förutom förra året. Jag o min syster får alltid en resa av våra föräldrar i julklapp.
    Får resan, mat o 1500 kr i fickpengar att handla för. Så vi åker i mars o då tänkte jag shoppa en massa till bebis. Är ju super att åka ner innan bebis kommer men även efter också, tex o handla overaller o sådant.
    Så längtar redan.

• A L T A

Grattis Virra!

Själv fyller man 28 nästa fredag

har äntligen fått tid för UL. Den 4/2. Längtar något så grymt efter att få se skrutten igen.
    Men hade tid kl 19. Känns ganska sent. Måste ringa imorgon och kolla så att det verkligen stämmer.
    Jag som hade hoppats på en tidig tid för att inte behöva gå och vänta hela dagen. Men klockan 19 får man verkligen vänta hela dagen OCH lite av kvällen.

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!